Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:19:59 GMT

دراینجا شش پایه تحصیلی توسط یک معلم تدریس می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۹۳۶

دراینجا شش پایه تحصیلی توسط یک معلم تدریس می‌شود

ایسنا/همدان دهیار روستای باغچه با بیان اینکه یک مدرسه ابتدایی فرسوده در روستا باغچه وجود دارد، گفت: در تنها مدرسه این روستا، شش پایه تحصیلی برای پسران و دختران توسط یک معلم تدریس می‌شود.

علی یارمطاقلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه روستای باغچه در ۱۸ کیلومتری شمال شرق همدان قرار گرفته است، اظهارکرد: اهالی روستای باغچه ترک زبان هستندو طبق آخرین سرشماری جمعیت این روستا ۳۰۰ نفر بوده و اکثر مردم این روستا کشاورز و دامدار هستند و گندم دیمی و جو از محصولات شاخص این روستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارمطاقلو با بیان اینکه خانه بهداشت در روستای باغچه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آب شرب این روستا به تازگی تحت پوشش اداره آب درآمده اما همچنان شبکه فاضلاب در باغچه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه معابر محلی باغچه بهسازی نشده است، اضافه کرد: همچنین راه این روستا بسیار پرخطر بوده و آمار تصادف در این جاده زیاد است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهیار مدرسه معلم استانی اجتماعی آب و فاضلاب روستای باغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • عشق معلمی دَربیابان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم