Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:08:05 GMT

خالقین بازی تاج و تخت اولین سریال خود را برای نتفلیکس می‌سازند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۱۹۴

خالقین بازی تاج و تخت اولین سریال خود را برای نتفلیکس می‌سازند

‍‍‍‍‍‍

دیوید بنیاف و دی.بی وایس نویسندگان سریال بازی تاج و تخت سریالی علمی-خیالی بر اساس یکی از رمان‌های مطرح فانتزی می‌سازند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از هالیوود ریپورتر، «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» سازندگان سریال بازی تاج و تخت سال گذشته قراردادی سنگین با نتفلیکس برای تولید اولین سریال خود با این شبکه بستند اما جزیئات این سریال معلوم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی آنان از طریق بیانیه اعلام کردند که قرار است تا بر اساس رمان سه‌گانه‌ The Three-Body Problem' نوشته  «لیو سیشین» چینی سریال جدید خود را بسازند. این رمان که یک رمان علمی-خیالی و درباره اولین برخورد انسان‌ها با تمدن فضایی است به گفته این دو نویسنده یکی از جاه‌طلبانه‌ترین رمان‌های فانتزی درباره برخورد انسان‌ها با موجودات بیگانه است.

برای تولید این سریال آنها به گردآوری تهیه‌کنندگان اجرایی متعددی پرداختند که از میان آنان باید به «الکساندر وو» یکی از خالقین سریال «ترور: ننگ»‌ «رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و همینطور  «برد پیت» با کمپانی «پلن بی» و «رزمند پایک» با کمپانی «پریمیتیو استریک» نیز از دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

بیناف و وایس با انتشار بیانیه‌ مشترکی در مورد این پروژه گفته‌اند: « این رمان خواننده خود را از سفری از 1960 تا پایان زمان، از زندگی روی سیاره زمین تا دورترین نقاط جهان می‌برد. برای همین مشتاقیم تا سال‌های آینده عمر خود را صرف تصویرسازی این داستان برای مخاطبین جهان بکنیم.»

سینمای دینی| دولت باید هنرمندان را متوجه نیاز‌های اصلی جامعه بکند/ نقش فارابی در سینمای دینی دهه 80 چه بود؟

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان سینمای ایران سینما بیشتر بخوانید... انیمیشن «باد دوچرخه‌سوار» به جشنواره فیلم اوکراین رفت انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» اکران آنلاین می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انیمیشن «باد دوچرخه‌سوار» به جشنواره فیلم اوکراین رفت انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» اکران آنلاین می‌شود واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان سینمای ایران سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۲ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۳ وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) ۴ "پسران سعود" آماده پخش شد/ ۴ فراز اصلی از تاریخ عربستان سعودی با آرشیوهایی دیده نشده ۵ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۶ معرفی مناجات پانزده‌گانه امام سجاد (ع) / خدایا، گناهان بر من لباس خواری پوشانده ۷ رجعت امام حسین با اصحاب در عصر ظهور و سپهسالاریِ حضرت عباس ۸ سیره امام سجاد(ع) در کلام آیت‌الله بهجت/ تلاش امام زین‌العابدین(ره) در ترویج اسلام مهمترین اخبار فرهنگی سینمای دینی| دولت باید هنرمندان را متوجه نیاز‌های اصلی جامعه بکند/ نقش فارابی در سینمای دینی دهه ۸۰ چه بود؟ سیره امام سجاد(ع) در کلام آیت‌الله بهجت/ تلاش امام زین‌العابدین(ره) در ترویج اسلام وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) مدرسه تلویزیونی از هفته آینده راه می‌افتد مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی رادار کاشف‌ــ‌۹۹ پدافند هوایی ارتش رونمایی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سینمای دینی وقایع روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد