Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:35:32 GMT

سوارس با یوونتوس به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۳۸۶

سوارس با یوونتوس به توافق رسید

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس بر سر شروط شخصی لوئیس سوارس با این مهاجم اروگوئه‌ای توافق کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قرار گرفتن گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در مسیر انتقال به تیم اینتر میامی، حالا یوونتوس بیش از پیش به جذب یک مهاجم جدید نیاز دارد و سوارس گزینه‌ای بوده که برای پر کردن جای ایگواین انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه «اسکای اسپورت ایتالیا»، «اسپورت ایتالیا» و نشریات گاتزتادلواسپورت و کوریره دلواسپورت، سوارس شروط خود برای بازی در تورین را اعلام کرده و یوونتوس هم آنها را پذیرفته است. این توافق مشروط به انتقال سوارس به عنوان بازیکن آزاد است.

سوارس در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا است تا یک سال زودتر از پایان قراردادش با این تیم نوکمپ را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و باید دید که آیا چنین اجازه‌ای به او داده خواهد شد یا نه. او در برنامه‌های سرمربی جدید بارسا، رونالد کومان جایی ندارد و چه به عنوان بازیکن آزاد یا با پرداخت رقمی به بارسلونا باید نوکمپ را ترک کند.

ناپولی، سوارس را به یوونتوس نزدیک‌تر کرد

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لوئیس سوارز یوونتوس بیشتر بخوانید... مذاکره بارسلونا با یوونتوس برای انتقال سوارس به تورین یوونتوس با اولین بازیکن آمریکایی تاریخش قرارداد بست تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مذاکره بارسلونا با یوونتوس برای انتقال سوارس به تورین یوونتوس با اولین بازیکن آمریکایی تاریخش قرارداد بست تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لوئیس سوارز یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۴ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۵ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۶ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی ۷ امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است ۸ مدیر ورزشی اینتر: برنامه‌ای برای خرید مسی نداریم مهمترین اخبار ورزشی تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی نیمی از مجموعه استقلال پس از فینال جام حذفی! جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل‌محمدی و علیپور با حکم AFC خیرآبادی: لیگ کشتی باید از حالت تک قطبی خارج شود/ نزدیک به ۴۰۰ نفر از سفره لیگ برخوردار می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی رادار کاشف‌ــ‌۹۹ پدافند هوایی ارتش رونمایی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز یوونتوس بارسلونا لوئیس سوارز یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟