Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@00:22:54 GMT

بهورزان ارزشمندترین سرمایه‌‌ برای تحقق اهداف راهبردی نظام سلامت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۷۱۹

بهورزان ارزشمندترین سرمایه‌‌ برای تحقق اهداف راهبردی نظام سلامت

‍‍‍‍‍‍

وزیر بهداشت در پیامی با تبریک روز ملی "بهورز" تاکید کرد: "بهورزان" ارزشمندترین و موثرترین سرمایه‌‌ها برای تحقق اهداف راهبردی نظام سلامت هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دکتر سعید نمکی، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی دوازدهم شهریور، روز ملی بهورز را تبریک گفت.

وزیر بهداشت در این پیام، بهورزان را از شمار ارزشمندترین و موثرترین سرمایه‌‌ها برای تحقق اهداف راهبردی نظام سلامت عنوان و به خدمات ارزنده آنها در مسیر برنامه ملی "هر خانه یک پایگاه سلامت" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

12 شهریورماه، روز بهورز به حق نماد ارج گذاری یکی از مهم‌‌ترین و موفق‌‌ترین دستاوردهای جهانی نظام سلامت ایران در گام اول انقلاب اسلامی است و تحقیقاً تداوم و ارتقای مداوم شاخص‌‌های سلامت، فراگیری و عدالت در دسترسی به خدمات، کارآمدی، کرامت انسانی و تحقق پوشش همگانی سلامت در گام دوم انقلاب اسلامی نیز در گروی توجه ویژه به آن خواهد بود.

باور دارم که نظام مراقبت‌‌های اولیه بهداشتی در کشور ما و توفیقات آن بدون نام "بهورز" در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، چنان‌‌که در همه ماه‌‌‌های اخیر و در بسیج ملی مقابله با پدیده همه گیری کرونا، جایگاه و نقش این قشر عزیز از همکاران و خدمات بی بدیل ایشان بار دیگر بر این ادعا صحه گذاشت.

از هر منظری که بنگریم، بهورزان از شمار ارزشمندترین و موثرترین سرمایه‌‌ها برای تحقق اهداف راهبردی نظام سلامت بوده، هستند و خواهند بود و خدمات چشمگیر آن‌‌ها در تمامی ابعاد نظام سلامت و در محروم‌‌‌ترین و دورافتاده‌‌ترین نقاط و روستاهای کشور، تاثیر چشمگیر و شگرفی بر بهبود شاخص‌‌‌های سلامت داشته و دارد و انتظار می‌‌رود، در مسیر برنامه ملی "هر خانه یک پایگاه سلامت" ، نمود و بروز بیشتری یابد.

ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت به بهورزان ارجمند و مربیان محترم بهورزی در سراسر میهن عزیز اسلامی، برای یکایک این همکاران عزیزم، سلامتی، سعادت و سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت دارم و آرزو می‌‌‌کنم خدمات صادقانه و ارزشمند آنان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی ۲ مدرسه در تمام روزهای تحصیل باز است/ تقسیم‌بندی دانش‌آموزان برای کلاس‌های حضوری ۳ تأکید آیت‌الله خامنه‌ای درباره مدارس دولتی/ گزاره‌ای برای آغاز نجات عدالت آموزشی ۴ رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد ۵ افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان ۶ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۷ اجرای همسان‌سازی حقوقها برای ۹۰ درصد بازنشستگان! ۸ آخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد مهمترین اخبار اجتماعی رحیمی: "کیوان امام‌وردی" به ارتکاب جرم اعتراف کرد/ او مدعی ابتلا به "سادیسم" است آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۷۸۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات افتتاح ۱۰۰ مدرسه همزمان با آغاز سال تحصیلی توسط بنیاد برکت/ ایجاد ۱۰۰۰۰ شغل برای کولبران تولید انبوه آنتی‌بادی برای درمان کرونا آغاز شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت ویروس کرونا پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت ویروس کرونا ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به شرح زیر است:

به نام خدا

"این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی و تحقق طرح کمک‌های مؤمنانه تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید

 ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است