Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 422 هزار و 730 نفرساعت دوره آموزشی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته برای توانمندسازی کارکنان ستادی، ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی، ارائه شده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی https://el.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir از سوی مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، در طول سال گذشته یک هزار و 625 نفر کاربر ستادی و 5 هزار و 685 کاربر استانی آموزش دیدند.
همچنین 52 دوره یادگیری الکترونیکی در سال 98 برگزار شده که نسبت به سال 97، 84/36 درصد رشد داشته است.
در سال 98 ، 422 هزار و 730 نفر_ساعت دوره آموزشی برگزار شده که در قیاس با سال 97 ، 69/55 درصد رشد را نشان می دهد.
برگزاری دوره های جدید "بهبود مدیریت"، "مدیریت پروژه با استاندارد PMBOK" و دوره "زبان انگلیسی" ویژه فرزندان همکاران و تنوع بخشی به شیوه اجرای دوره های آموزش الکترونیکی به شکل تلفیقی (حضوری/الکترونیکی)، استفاده از استاد پشتیبان در تالارهای گفت و گو و تغییر شیوه نمره دهی از سایر اقدامات مرکزفناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در سال گذشته است.
برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های نوپدید با محوریت کرونا از اقدامات مهم این سامانه یادگیری در سال 98 است که در همین راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رییس شورای اطلاع رسانی دولت، اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری دوره آموزش الکترونیکی مقابله با ویروس کرونا برای کارمندان را اقدامی شایسته و بجا دانسته و توصیه کرده اقدام مشابه در سایر دستگاه ها نیز اجرا شود.
راه اندازی سامانه تعاونگران به نشانی http://vtcc.mcls.gov.ir از سایر اقدامات موثر برای فراهم آوردن شرایط یادگیری الکترونیکی در جامعه هدف وزارتخانه است که تا کنون 714 هزار و 133 نفر_ساعت آموزشی برای 23 هزار و 851 کاربر سامانه تعاونگران برگزار شده است.
در سال 99 با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزش حضوری با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه، سامانه یادگیری الکترونیکی بستر و ظرفیت مناسبی برای فراگیری آموزش الکترونیکی در سراسر کشور فراهم کرده است.
بدین منظور دوره های آموزشی ویژه مدیران، شامل مدیریت تعالی (EFQM) و مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی برگزار شده و دوره مربی گری در محیط کار (کوچینگ) در دست اقدام است. همچنین راه اندازی کلاس برخط و گواهینامه الکترونیکی از اقدامات ویژه در سال جاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یادگیری الکترونیکی آموزش الکترونیکی سامانه یادگیری برگزاری دوره دوره آموزش برگزار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت