Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:03:50 GMT

سه شنبه های تکریم به منزل پدر شهید «فیروز قدیمی» رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۵۰۲

سه شنبه های تکریم به منزل پدر شهید «فیروز قدیمی» رسید

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در شهر غلامان میزبان پدر شهید «فیروز قدیمی» از شهدای دفاع مقدس در شهر غلامان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم در شهر غلامان میزبان پدر شهید «فیروز قدیمی» از شهدای دفاع مقدس در شهر غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان شد.

 

برادر این شهید ضمن قدردانی از حضور مسئولان حاضر، با بیان اینکه راه انقلاب  و آبادانی این مرزو بوم همیشه انتخاب ما بوده است، گفت: یقین دارم راهی که به شهادت ختم شود، راه درستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام حسن نوباغی، امام جمعه غلامان هم در این دیدار معنوی، تکریم خانواده شهدا را قدمی ارزنده در معرفی الگوهای انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت:  همه ما در هر لباس و کسوتی وظیفه داریم در معرفی شهدا و نشر فرهنگ شهادت تلاش کنیم.

 

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این دیدار با معرفی طرح «سه شنبه های تکریم»  گفت: این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

 

جواد جوانوش، بخشدار غلامان هم در این دیدار با بیان اینکه ارزشمند ترین راه، شهادت است، ضمن معرفی شهید قدیمی، گفت: این شهید بزرگوار در سن 19 سالگی در شلمچه به شهادت رسید.

 

وی به بخشی از وصیت نامه آن شهید والا مقام نیز اشاره کرد و افزود: پدر عزیزم  اگر ما پیروز شویم  با یک دنیا خوشحالی به آغوش شما باز می گردم و اگر در این راه کشته شوم باز برای  ما پیروزی است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم شهید دفاع مقدس سه شنبه های تکریم شهر غلامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید