Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه قدرت ما صرفا نظامی و اقتصادی نیست، گفت: قدرت اصلی ما تعهد، تخصص، همت و جهادی عمل کردن شما جوانان است که باید آن را دستاورد اصلی جمهوری اسلامی بنامیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان پدافند همدان، با تقدیر از مجاهدت‌ها و خدمات نیروهای نظامی کشور، اظهار داشت: دوست و دشمن امروز بر امنیت هوایی و زمینی کشور اذعان دارند و این همان حرکت بر اساس "آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ"

وی افزود: با وجود آنکه جمهوری اسلامی از منظر استراتژیک در یکی از پر خطرترین مناطق حضور دارد، اما به برکت جوانان این مرز و بوم، از سطح امنیت بالایی برخوردار هستیم و این مرهون زحمات بالای شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با بیان اینکه در دوره پهلوی، مستشارهای آمریکایی اداره کشور را برعهده داشتند، گفت: دشمن به دنبال تطهیر کردن دوره پهلوی است اما با مقایسه تاریخ معاصر و مشاهده تحولات ایجاد شده، شرایط کشور از نظر امنیت و عزت یک واقعیت روشن را نشان می‌دهد.

رادار کاشف‌ــ‌99 پدافند هوایی ارتش رونمایی شدرصد 24 ساعته آسمان ایران از سوی پدافند هوایی با ‌تجهیزات ‌پیشرفته دفاعی / اجازه ‌تجاوز را به دشمن ‌‌نمی‌دهیمآل‌هاشم: پدافند هوایی با ‌هوشیاری در برابر هرگونه تجاوز و تحرکات هوایی دشمنان موفق عمل کرده است

وی تصریح کرد: اتهام آمریکا در خصوص دخالت جمهوری اسلامی در امور داخلی این کشور، به این معنی است نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده است کشوری که خود را ابر قدرت دنیا می‌داند ایران را به دخالت در امور داخلی خود متهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه قدرت ما صرفا نظامی و اقتصادی نیست، عنوان کرد: قدرت اصلی ما تعهد، تخصص، همت و جهادی عمل کردن شما جوانان است که باید آن را دستاورد اصلی جمهوری اسلامی بنامیم.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان کشور همانند نیروهای مسلح به صورت جهادی و با دغدغه فعالیت می‌کردند، وضعیت اقتصادی بهتری داشتیم،گفت: با وجود آنکه بودجه نیروهای مسلح قابل مقایسه نیست و در تسلیحات نظامی نیز تحریم هستیم، اما شاهد این همه رشد از طرف نیروهای مسلح در این مدت بوده‌ایم.

شعبانی با تاکید بر اینکه تفاوتی بین نیروهای مسلح ما وجود ندارد، مطرح کرد: اختلاف رنگ لباس و اسم‌ها در این جا مطرح نیست و همه ما در یک مسیر حضور داریم و همانند یک خانواده برای پیشبرد اهداف، وظایف تقسیم شده است.

انتهای پیام/741/ی

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... بازدید فرمانده کل ارتش از ستاد نیروی پدافند هوایی امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازدید فرمانده کل ارتش از ستاد نیروی پدافند هوایی امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۳ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۴ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۵ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۶ افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم + تصاویر ۷ حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندر ماهشهر به روایت تصاویر ۸ نماینده جدید ولی‌فقیه در کردستان مورد استقبال قرار گرفت + تصاویر مهمترین اخبار استانها درد و دل کارگران ‌پالایشگاه بید‌بلند بهبهان با رئیس مجلس / انتقاد از وضعیت نامساعد پالایشگاه / پیمانکاران به ما ظلم می‌کنند + فیلم گزارش ویدئویی| طغیان رودخانه‌ها کار دست روستاییان بلوچستان داد / ۲۵۰۰ نفر در "دشتیاری" راه دسترسی ندارند کاشان| ایران در تولید آهن اسفنجی در رتبه نخست دنیا قرار گرفت / صعود یک پله‌ای کشور در تولید فولاد حال و روز بیمار «معادن» خراسان شمالی؛ گنج نهفته‌ای که به کار توسعه استان نیامد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است جدیدترین آمار از بازگشت نخبگان به کشور/ کرونا آمار بازگشت را افزایش داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی امام خامنه ای نیروهای مسلح پدافند هوایی ولی فقیه رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی