Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته اظهار داشت: نتایج ارزشمند و درخشانی در کاراته با زحمات هیات‌های استانی شاهد بودیم. امیدوارم در سال آینده شاهد برگزاری المپیک باشیم و کاراته یکی از امیدهای کسب مدال ورزش کشورمان در المپیک است و امیدوارم این انتظار محقق و یک رشته به رشته‌های مدال‌آور اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه همگانی نیز کاراته یکی از رشته‌های پرطرفدار است و یکی از انتظارات جدی وزارت از فدراسیون‌ها از جمله کاراته برنامه‌ریزی در جهت توسعه است و جمعیت این رشته را به حد انتظار برسانیم.

وی تصریح کرد: از فدراسیون و هیات‌ها انتظار داریم در سال ۹۹ در بخش همگانی برنامه داشته باشند و قطعا یک بودجه جداگانه را از طرف وزارت در بخش همگانی شاهد خواهیم بود. جمعیت مهم دیگر که باید مورد حمایت قرار بگیرند بخش روستایی هستند. رشته‌های تخصصی باید برنامه‌ریزی برای بخش روستایی داشته باشند و امسال قطعا برنامه و عملکرد فدراسیون‌ها را در این بخش ارزیابی می‌کنیم. جمعیت روستایی یک سوم جمعیت کشور است و باید در ذیل برنامه‌های فدراسیون با توجه به استعدادهای حاضر در بخش روستایی قرار بگیرد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: نکته مهمی که در استان‌های باید مورد توجه قرار بگیرد، وضعیت هیات‌های شهرستان‌ها است و وظیفه ما است در هر بخشی از کشور فعالیت‌ها را گسترش و همه جمعیت‌ها را مورد پوشش قرار بگیرد. چتر حمایت فدراسیون نیز باید در سراسر کشور باز شود و همه نقاط را با توجه استعدادهای زیاد تحت پوشش قرار بدهد. هیات‌های استانی نیز فقط نباید به مراکز استانی توجه کنند و باید در همه نقاط فعالیت داشته باشند.

احمدی خاطرنشان کرد: نزدیک ۲۵۰۰ باشگاه کاراته در کشور حال فعالیت هستند و باید آنها را مورد نظارت قرار دهیم و از برنامه‌های مدنظر نیز آنها را به خصوص در بخش خصوصی حمایت کنیم. امیدوارم کاراته در المپیک توکیو موفق باشد و برای این مهم باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کرد. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به صورت جدی از کاراته حمایت خواهد کرد و خدا را شکر از زمان حضور طباطبایی شفاف سازی‌های خوبی نیز در فدراسیون کاراته انجام شده است.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در ادامه و در جنع خبرنگاران در خصوص عملکرد کاراته در یکسال گذشته گفت: مجمع سالیانه به صورت آنلاین و با حضور بخشی از روسای هیات‌ها برگزار شد. گزارش خوبی را شاهد بودیم که نشان از عملکرد رو به رشد فدراسیون داشت و موضوعاتی نیز در مجمع مطرح و قرار شد تذکرات حسابرس مورد توجه قرار بگیرد. کاراته یک رشته پرطرفدار با تعدادی سبک فعال در کشور است و فدراسیون با یک کار خوب در جهت سامانه جامعه در جهت تمامی فعالیت‌های اداری اقدام کرده است. در بخش همگانی کاراته ظرفیت تحت پوشش بیشتر قرار دادن افراد را دارد. کاراته فرصت حضور در المپیک را دارد و امیدوارم در رویدادهای آتی سهمیه‌ها خود را بیشتر کند تا یکی از رشته‌های مورد انتظار ما برای کسب مدال باشد.

وی در خصوص ورود سرخابی‌ها به ورزش‌های رزمی گفت: امیدواریم همه باشگاه‌ها از وضعیت تک رشته‌ای خارج و در رشته‌های دیگر فعالیت داشته باشند. استقلال و پرسپولیس می‌تواند محدود به یک رشته نباشند و در رشته‌های دیگر شرکت داشته باشند تا از ظرفیت‌های حمایتی خود در دیگر رشته‌ها نیز برای رشد آن رشته‌ها استفاده کند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته باشگاه پرسپولیس کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کاراته کاراته وزارت ورزش و جوانان داشته باشند قرار بگیرد کاراته یک رشته ها هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز

  اما واقعیت تلخی درباره این مأموریت وجود دارد؛ بسیار سخت و شاید ناممکن. برای صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک امید بسیار اندکی وجود دارد و موتا پائز یکی از افرادی است که به خوبی این موضوع را می‌داند. در واقع حتی خیلی قبل‌تر از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ امیدهای ایران برای صعود به المپیک از بین رفته بود به‌خصوص این‌که انتخاب سرمربی تیم ملی نیز عقب می‌افتاد.  با یک حساب سرانگشتی خیلی راحت می‌توان به این عدد رسید: ۴ ؛ حداقل چهار ماه طول کشید تا سرمربی تیم ملی انتخاب شود. اکنون هم که فاصله‌ای تا آغاز لیگ ملت‌ها باقی نمانده است و تیم ملی با ترکیبی کاملا جوان به پیشواز این رقابت‌ها می‌رود. در زمان حضور بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران بسیاری اعتقاد داشتند که جوانگرایی در والیبال ایران کاری بود که غیراصولی انجام شد و مدت زمان بیشتری لازم بود تا ناگهان بزرگ‌ترین ستاره‌های سال‌های اخیر والیبال را از این تیم حذف کنند. به هر حال ویژگی خوبی که می‌توانست نقطه اتکای تیم ملی والیبال و هر تیم دیگری باشد اکنون به بدترین ویژگی آن تبدیل شده است. کسی نقد مثبتی نسبت به این تیم بیش از حد جوان ندارد. ایران از تعداد بازی‌هایی که در لیگ ملت‌های والیبال دارد باید حداقل ۱۰ مسابقه را ببرد تا به المپیک صعود کند اما تیمی که بسیار دیر سرمربی خود را شناخت و علاوه بر آن تیمی کاملا جوان و بی‌تجربه شده است، می‌تواند به این هدف بزرگ برسد؟
 لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد ماه به میزبانی برزیل و ترکیه آغاز می‌شود. علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی، متین احمدی، مرتضی شریفی و امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به اردو هستند. امین اسماعیل‌نژاد هم قرار است از پانزدهم اردیبهشت به جمع ملی‌پوشان اضافه شود. دیگر لژیونرها هم قرار است به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به تیم ملی اضافه شوند. تیم ملی سرمربی خود را دیر شناخت و دیر استارت زد. از این تیم جوان و بی‌تجربه انتظاری نمی‌رود اما گویا برنامه‌های فدراسیون برای این تیم اصلا به المپیک اختصاص نداشت. همه چیز قرار است بعد از المپیک آغاز شود. در واقع پائز جزو نقشه‌های فدراسیون برای بعد از المپیک است. او سخت‌ترین روزهای ممکن را در پیش خواهد داشت. در واقع این مربی برای المپیک جذب نشد و صعود به این رقابت‌ها وظیفه او نیست و چیزی خارج از آن محسوب می‌شود. مأموریت اصلی او بعد از لیگ ملت‌ها آغاز خواهد شد. 
 

دیگر خبرها

  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • سامانه بارشی امروز از ایلام خارج می‌شود
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور