Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:04:58 GMT

کشف و نابودی ۶ کارگاه اسلحه سازی غیرقانونی در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۲۰۶۲

کشف و نابودی ۶ کارگاه اسلحه سازی غیرقانونی در روسیه

نیروهای سرویس امنیت فدرال روسیه، طی عملیاتی ویژه در ۹ منطقه این کشور، ۲۰ اسلحه ساز زیرزمینی را بازداشت و ۶ کارگاه ساخت اسلحه غیرقانونی را کشف و منهدم کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، دفتر روابط عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه امروز، دوشنبه اعلام کرد که طی یک عملیات ویژه در 9 منطقه از کشور، 20 اسلحه ساز زیرزمینی بازداشت و شش کارگاه ساخت اسلحه منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «نیروهای سرویس امنیت فدرال، در جریان یک عملیات ویژه، موفق شدند فعالیت‌های تروریستی و جنایتکارانه 20 نفر از ساکنان در منطقه مسکو، جمهوری کریمه، منطقه لنینگراد، منطقه کراسنویارسک، منطقه راستوف، وارونژسکی، کیمروفسکی، سه‌وردلوفسک و تومسک را سرکوب کنند. این افراد در اقدامات غیرقانونی و تروریستی مختلف، از جمله ساخت  سلاح‌های غیرنظامی در کارگاه‌های زیرزمینی و بازاریابی و فروش این سلاح‌ها مشارکت داشتند.»

در جریان این عملیات ویژه، فعالیت 6 کارگاه ساخت و مدرنیزه سازی سلاح‌های کوچک نیز منحل شد. در بازرسی‌های بعمل آمده 83 قبضه سلاح گرم از تولیدات داخلی و خارجی از گردش غیرقانونی خارج شد. همچنین 16 قبضه نارنجک، بیش از 5 هزار فشنگ از کالیبرهای مختلف، بیش از 100 قطعه اصلی اسلحه، پنج دستگاه برای تیراندازی خاموش و 150 سرنیزه از اسلحه سازان زیرزمینی کشف و ضبط شد.

سرویس امنیت فدرال روسیه، اقدامات لازم برای شناسایی و سرکوب فعالیت‌های غیرقانونی مربوط به گردش غیرقانونی سلاح در کشور را ادامه خواهد داد.

دستگیری 6 نفر در روسیه به جرم تأمین مالی داعش

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... کاهش قابل توجه تهدیدات تروریستی در روسیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کاهش قابل توجه تهدیدات تروریستی در روسیه واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم ۲ وال استریت ژورنال: پیروزی ترامپ در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا غیرمحتمل است ۳ افشاگری خبرنگار آمریکایی درباره روزی که قرار بود «مایک پنس» رئیس‌جمهور شود ۴ عراقچی: هیچ‌یک از اعضای برجام آمریکا را عضو برجام نمی‌داند/ همه اعضا برای حفظ برجام متفق‌القول هستند/ هیچ اعتمادی به اینستکس و اروپایی‌ها نداریم ۵ آتلانتیک: ترامپ جامعه آمریکایی را به سقوط می‌کشاند ۶ ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است ۷ شیخ الشیوخ جزیره سقطری: ریاض و ابوظبی پای اسرائیل را به یمن باز کردند ۸ بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست مهمترین اخبار بین الملل گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست صحنه‌ای فجیع این بار در فلسطین که جنایت مرگ «جرج فلوید» را یادآوری می‌کند+عکس لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه سرویس امنیت فدرال بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرده است.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، براساس دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

در بخشی از بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: این رزمایش با هدف حصول اطمینان از تمامیت ارضی و حاکمیتی روسیه و در واکنش به اظهارات و تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه صورت خواهد گرفت.

درباره تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی بیشتر بخوانید

هرچند در این بیانیه نام مقامات مورد نظر روسیه یاد نشده اما مسکو به دفعات تاکید کرده که اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره احتمال مداخله مستقیم پاریس در جنگ اوکراین، به شدت خطرناک است.

روسیه تاکید دارد که آمریکا و متحدان اروپایی این کشور با حمایت از اوکراین با ده‌ها میلیون دلار سلاح، جهان را در آستانه رویارویی قدرت‌های هسته‌ای قرار داده‌اند.

نکته حائز اهمیت درباره بیانیه وزارت دفاع روسیه این است که کشورهای هسته‌ای به طور معمول تسلیحات اتمی خود را با برگزاری رزمایش وارسی می‌کنند اما به ندرت با انتشار بیانیه‌ای علنی، چنین رزمایش‌هایی را به تهدیدهای «مشخصی» پیوند می‌دهند.

کد خبر 6098099

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم