Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-28@21:54:47 GMT

تعیین تکلیف طرح مالیات بر خانه‌های خالی؛ هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۲۰۹۸

تعیین تکلیف طرح مالیات بر خانه‌های خالی؛ هفته آینده

به گزارش «نماینده»، آقای مهدی طغیانی به اولویت‌های کاری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ۴ هفته کاری پیش‌رو اشاره کرد و گفت: از آنجا که ابهامات "طرح مالیات بر خانه‌های خالی" در شورای نگهبان رفع شده است، هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین تکلیف و تصویب خواهد شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته آتی کمیسیون اقتصادی "طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال" را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد، افزود: این طرح که مکمل "قانون مبارزه با پول شویی" است تیرماه سال جاری در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده است و درصورت تصویب به عنوان زیرساخت طرح‌های مالیاتی در کشور به شمار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: "حکمرانی ریال" به معنای کنترل بیشتر بانک مرکزی بر گردش ریال در کشور و به نوعی مکمل قانون مبارزه با پول‌شویی است.
آقای طغیانی با بیان اینکه در این طرح تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری مطرح شده است، افزود: بر این اساس دو حساب فوق باید از یکدیگر جدا شده و با گذاشن سقف برای حساب‌های شخصی، حساب‌های تجاری به سازمان امور مالیاتی متصل شوند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه کلیات "طرح مالیات بر عایدی سرمایه" نیز در کمیسیون متبوعش تصویب شده است، از بررسی جزئیات آن طی هفته‌های پیش‌رو خبر داد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خانه های خالی سخنگوی کمیسیون اقتصادی نماینده کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟