Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از هیات‌های مذهبی و عزاداران به دلیل برگزاری باشکوه جلسات دهه اول محرم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد و گفت: هیات‌ها و عزاداران بیش از حد تصور مسائل بهداشتی را رعایت کردند و خیلی زیبا درخشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور در دیدار مدیرکل، معاونان و جمعی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی افزود: از مردم عزیز کشورمان و استان خراسان جنوبی قدردانی می‌کنیم به دلیل اینکه با یک اشاره‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید هم شیوه‌های ستاد کرونا قیاس شود و هم عزاداری باشکوه در کشور، در دهه اول محرم خیلی زیبا درخشیدند و در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقیدتر عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، وی اظهار داشت: عنایت دارید که بسیاری جاها فرق نمی‌کند بازار، قطار، سالن یا داخل هواپیما و بعضی از اجرای برنامه‌های دیگر باشد تا برسد به مسافرت‌های غیرضروری که هنجارشکن است و اصلا مناسب نیست، اما ضمان اجرای مسائل ایمانی اینجا خودش را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بیش از همه قشرها، آنها که دیانت و ایمان پررنگ‌تر داشتند و افرادی که مجری برنامه‌های عزاداری بودند، به همان اندازه هم مقیدتر بودند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند و بیش از حد تصور این هیات‌های معظم و عزاداران محترم خیلی زیبا درخشیدند.

وی افزود: این ظاهر قضیه است و باطنش هم همین گونه است، یعنی با همه شعارها و حرف‌هایی که خیلی‌ها می‌زنند اما آنها که پایبند به قانون، پایبند به حلال و حرام و پایبند به مسئولیت هستند، انسان‌های باایمان هستند که غالبا هم، حق اجتماعی آنها ضایع می‌شود و آنها را به گونه‌های مختلف به حاشیه می‌زنند.

عبادی خاطرنشان کرد: خیلی جای تشکر و دعا دارد و آنچه هم که باز مربوط به رسانه ملی و صدا و سیما، مجموعه شما، گزارش‌ها و خبرنگارها و اینها بود، زیبا عمل کردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هیات عزاداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد