Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به استان خوزستان با حضور و نظارت میدانی از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس به تحسین مدیران و کارکنان این پروژه ملی پرداخت و تاکید کرد که مجلس جلوی کسانی که بخواهند بر سراه پروژه‌های موفقی چون بیدبلند مزاحمت ایجاد کنند و این مجاهدان را تضعیف کنند، می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمدباقر قالیباف در پایان بازدید از پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در بهبهان، گفت:امروز این توفیق را پیدا کردم که از پروژه مهم بیدبلند که هلدینگ خلیج فارس آن را اجرا می‌کند، بازدید کنم و من امروز به خودم افتخار کردم که مردانی اینجا می‌ایستند و همراه با جوانان این کشور این کار مهم را انجام می‌دهند.
وی افزود: مدیرانی مثل جناب آقای ربیعی و امین‌نژاد -مدیر عامل پروژه- در هلدینگ خلیج فارس نشان می‌دهند که مدیریت‌های غیردولتی چقدر در حوزه کار می‌توانند موثر باشند.
رئیس مجلس تصریح کرد: بخش قابل توجهی از سهام هلدینگ خلیج فارس متعلق به سهام عدالت است و یک مدیریت جهادی و یک مدیریت دلسوز می‌تواند پالایشگاهی به این عظمت که در سال 14 میلیون تن، تولیدات خودش اعم از گاز خانگی و نیازهای پایین دستی هلدینگ خلیج فارس و بقیه پتروشیمی‌ها را تامین کند؛تکمیل کنند.
قالیباف ادامه داد: بیدبلند خلیج فارس گازهای آلاینده محیط‌زیست را به بزرگترین ثروت ملی تبدیل کرده و این نبوده مگر به همت و غیرت جوانان مجاهدی که امروز شاهد فعالیت آنها هستیم و من لذت بردم از مشاهده این تلاش‌ها.
رئیس مجلس با بیان اینکه این مجموعه که اکنون در مرحله راه‌اندازی آزمایشی است، در آینده نزدیک افتتاح رسمی خواهد شد، گفت: اینکه توانستند بیش از 80 درصد این پروژه را در کمتر از سه سال آن هم در شرایط سخت تحریم پیش ببرند معنایی ندارد؛ جز اینکه زحمت به جان خریدند، ریسک کردند، تصمیم گرفتند و ما هم به عنوان نمایندگان مردم دست‌بوس این دوستانی که اینگونه کار می‌کنند هستیم و همیشه حامی آنها هستیم.
قالیباف در بخش پایانی این گفت‌وگو، خاطر نشان کرد: یکی از ابعاد نظارت مجلس این است که این کارهای اینگونه‌ای را ببینیم، تا اگر کسی مانعی بر سر راه اینها می‌خواهد بگذارد و مزاحمتی ایجاد کند و روحیه این مجاهدان را خدایی ناکرده بخواهند تضعیف کنند، ما به عنوان مجلس حتما جلوی آنها را خواهیم گرفت و راه را برای پروژه‌ها و کارها آسان کنیم تا انشالله کشورمان بتواند روی پای خودش بایستد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هلدینگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسگری: استقلال، استقلال می‌ماند

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد،‌ نام باشگاه استقلال تغییر نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علی عسکری در حاشیه بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درباره مباحث اخیر درباره تغییر نام تیم استقلال، گفت: کنسرسیومی از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، 85 درصد سهام شرکت استقلال ایران را خریداری کرده و این موجب مسرت و افتخار ماست که در کنار هواداران پرشمار این تیم، ان‌شاءالله به تعالی این تیم و ورزش کشور به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی کمک خواهیم کرد.

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد

 

وی ادامه داد: در مورد تغییر نام شرکت استقلال ایران مباحثی در جریان است و این رویه در هلدینگ خلیج فارس وجود دارد که شرکت‌های تابعه، پسوند خلیج فارس را داشته باشند، اما اولویت اول ما حفظ نام استقلال ایران برای این شرکت است و تمام تلاش خود را در این راستا می‌کنیم، اما در صورتی که مراجع ذی‌صلاح بر حذف پسوند ایران اصرار داشته باشند با هماهنگی با وزارت ورزش و طبق قانون تجارت و ضوابط حاکم بر شرکت‌های بورسی درباره تغییر پسوند شرکت استقلال ایران اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای موفقیت استقلال است و این نام زیبا روی تیم استقلال برقرار خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • علی عسگری: استقلال، استقلال می‌ماند
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • تازه‌ترین خبر درباره تغییر نام استقلال
  • نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» منتفی شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس