Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:12:04 GMT

۳۵۰۰ کیلوگرم مواد لبنی فاسد در جیرفت معدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۱۳۶

۳۵۰۰ کیلوگرم مواد لبنی فاسد در جیرفت معدوم شد

فرزانه برخوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مواد فاسد لبنی کشف شده در جیرفت را شامل انواع ماست، پنیر، دوغ و کشک دانست و از معدوم سازی این مواد لبنی فاسد توسط بازرسان بهداشت محیط، مرکز بهداشت جیرفت خبر داد.

وی اظهار داشت: این مواد تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط طی ماه جاری گذشته کشف و معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت جیرفت ادامه داد: همچنین در این بازرسی ها ۱۶ کارتن تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.

وی از مردم خواست هنگام خرید مواد لبنی به تاریخ مصرف این مواد توجه کنند زیرا فصل گرما موجب خراب شدن زودتر مواد لبنی می‌شود.

برخوری از صدور اخطار برای هشت نانوایی شهر جیرفت خبر داد و گفت: این واحدهای نانوایی به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اخطار بهداشتی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در هفته جاری ۲۱ مورد بازرسی از صنف نانواهای شهرستان جیرفت انجام شد، افزود: در صورت برطرف نکردن موارد غیربهداشتی این واحدها توسط کارشناسان بهداشت و محیط اعمال قانون و پلمپ می شوند.

رییس مرکز بهداشت جیرفت با بیان اینکه تمام واحدهای نانوایی سطح این شهرستان آموزش‌های لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را فرا گرفته اند، تصریح کرد: پوشیدن کُلاه، روپوش و دستکش برای مجموعه‌های تولید و توزیع نان الزامی بوده لذا شاطران نانوایی‌ها بایستی بهداشت فردی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: نانوایان حق دریافت وجه از مشتریان را ندارند از این رو یک نفر جداگانه بایستی برای دریافت پول از مردم اقدام کند.

برخوری از پلمپ یک مکان عرضه قلیان در سطح شهر جیرفت خبر داد و گفت: این واحد به دلیل احتمال انتشار ویروس کرونا اعمال قانون شد.

وی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و مواد تاریخ مصرف گذشته در فروشگاه‌ها موضوع را به سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت گزارش دهند.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی جیرفت بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی جیرفت بهداشت و سلامت دانشگاه های علوم پزشکی جیرفت بهداشت و سلامت مرکز بهداشت تاریخ مصرف مواد لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان