Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:56:31 GMT

امام ‌جمعه، لیدر هیچ حزب و جناحی نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۹۴۵

امام ‌جمعه، لیدر هیچ حزب و جناحی نیست

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: امام‌ جمعه، لیدر هیچ حزب و جناحی خاصی نیست.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۲ شهریورماه) در جلسه تودیع و معارفه امام جمعه خرم‌دره، اظهار کرد: بزرگ‌ترین درس عاشورا استقامت در دین، ظلم‌ستیزی و پاسداری از جایگاه رسالت و امامت است.

وی با تاکید بر تاثیرپذیری مردم ایران از مکتب حسینی، ادامه داد: اگر امروز بعد از ۴۲ سال ملت ایران با استقامت همه در مقابل توطئه‌های جهنمی آمریکا و اذنابش ایستاده، به پیروی از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با تاکید بر این‌ موضوع که خرم‌دره دیار خیرین است، تصریح کرد: زمین حوزه علمیه خرم‌دره توسط یکی از خیرین شهرستان اهدا شده و به همت مردم و پیشتازی امام جمعه ساخته شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان این مطلب که حوزه علمیه خرم‌دره یکی از موفق‌ترین حوزه‌های علمیه استان و شهرستانها است، اضافه کرد: این حوزه در زمینه آموزش زبان عربی و حفظ قرآن در استان موفقیت‌های بسیار خوبی داشته است.

امام‌ جمعه زنجان با تاکید بر ضرورت تامین زمین برای حوزه علمیه خواهران در داخل شهر، یادآور شد: تامین زمین و احداث این حوزه می‌تواند یک یادگار ارزشمند دیگر از خیرین خرم‌دره باشد.

وی با اشاره به این مطلب که امام‌ جمعه لیدر هیچ حزب و جناحی نیست، یادآور شد: امام جمعه فقط منویات و مطالبات امام مسلمین و مقام معظم رهبری را باید اجرایی کند.

در ادامه این جلسه نیز امام جمعه جدید خرم‌دره گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرتی است، امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا شاهد ثمرات این نهاد مقدس در شهرستان باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت نماز جمعه به معنای واقعی کلمه، یادآور شد: اگر نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرت و ایمان است، همه باید حضور پرشور و با هیجان در نماز جمعه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی تودیع و حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور به عنوان امام‌جمعه جدید خرم‌دره معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان امام جمعه نماز جمعه امام جمعه خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.

 خطیب نماز جمعه شهرکردبا اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.

وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین