Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدعلی موسوی حسینی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اظهار داشت: انتظار داریم مسوولان استانی در رفع مشکلات یادشده همکاری کنند.

وی گفت: در سال گذشته برای طرح‌های گازرسانی شهرستان از جمله عملیات گازرسانی به ۵۳ روستا و همچنین پیمان حجمی توسعه شبکه و انشعابات و پیمان حجمی تعمیرات مبلغ ۲۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی حسینی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد خانوار بهره مند از  گاز در شهرستان ۷۷ هزار و ۶۸۷ بوده و درصد خانوار گازدار شهری ۱۰۰ درصد و خانوار گازدار روستایی ۹۲ است.
وی گفت: همچنین تعداد اشتراک کل شهرستان تا پایان سال گذشته، ۹۶ هزار و ۵۳۹ اشتراک، تعداد انشعابات کل شهرستان، ۴۱ هزار و ۹۲۱ انشعاب و متراژ شبکه بهره برداری شده  یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۳۱ متر است.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: ۵۳ میلیارد تومان برای پروژه های گاز شهرستان مراغه هزینه می شود.
سیدرضا رهنمای توحیدی گفت: تقویت گاز شهری به طول ۱۲ کیلومتر، نصب ایستگاه ۱۲۰ هزار مترمکعب در ساعت و افزایش ظرفیت مصرف گاز شهرستان به ۲ برابر، پروژه گازرسانی به ۴۲ روستای شهرستان و پروژه گازرسانی محور صنعتی مراغه از پروژه هایی هستند که از سوی شرکت گاز شهرستان اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در این راستا عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان در هفته دولت بهره برداری شد و ۱۱ روستا نیز در هفته دفاع مقدس از گاز بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: همچنین تا پایان دولت تمامی روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز از  گاز بهره مند خواهند شد.
رهنمای توحیدی خاطرنشان کرد: همچنین ظرفیت فعلی ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS مراغه از ۱۲۰ هزار مترمکعب در ساعت با نصب ایستگاه جدید به ۲ برابر افزایش پیدا می کند.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه حداقل تا ۲۵ سال آینده مشکلی در تامین گاز مراغه نخواهیم داشت و مشکلات گاز صنایع شهرستان نیز برطرف خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی گاز رسانی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی گاز رسانی مراغه آذربایجان شرقی گاز رسانی مراغه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار