Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی با بیان اینکه رزمایش سایبری بیمه سلامت به صورت آفندی و با تکیه بر ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می شود، گفت: برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مردم ناگزیر از استفاده از فضای سایبری هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت کشور، در مراسم آغاز به کار رزمایش سایبری بیمه سلامت کشور در ایلام، اظهار کرد:  در سال های اخیر جنگ، جدال و دفاع به  سمت جنگ اندیشه ها، جدال در فضای مجازی و بستر سایبری حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد هاشمی» با بیان اینکه  اندیشه و فرهنگ انسان سازی می کند، ابراز کرد: در ایران بعد از یک دوره درخشانی  که با اندیشه و علوم انسانی دیگران را به چالش می کشیدیم، دچار رکود شدیم و دنیای غرب اندیشه های اشتباه خود را با کمک عده ای ناآگاه خبره به ما تحمیل کردند، پس از انقلاب اسلامی بسیاری از اندیشمندان ما از جمله شهید مرتضی مطهری فرصت کردند که جواب بسیاری از شبهات و کج روی ها را در حوزه اندیشه پاسخ دهند.

 

وی با بیان اینکه علوم حوزه انسانی و اندیشه در کشور باید بیش از گذشته تقویت شود، ابراز کرد:  می توان گفت که فضای سابیر از آنجایی که در غرب متولد شده است، دی. ان. ای مطلوبی به ویژه برای استفاده ما ندارد، بر اساس آیه شریفه قرآن کریم ما باید هر چه  در توان داریم به ابزار روز مجهز شویم و امروزه ابزار روز در جهان فضای مجازی و سایبری است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت کشور بیان کرد: امروزه هجمه های  مختلفی که بر علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می شود در حوزه نرم افزاری و سایبری است، نزدیک ۲ هزار سایت در بیرون از کشور  برای تغییر سبک زندگی ما با حمیات دشمنان فعالیت می کنند و دشمنان برنامه ریزی گسترده ای در حوزه سایبری انجام داده اند.

هاشمی بیان کرد: در  فضای سایبری  هجمه های مختلفی علیه کشور صورت می گیرد، با برگزاری رزمایش سایبری باید از این حوزه در برابر تهدیدات و آسیب های مختلف محافظت کرد، متاسفانه در حوزه سایبری برخی مواقع تنها به حوزه سخت افزازی توجه می شود اما امروز باید در حوزه نرم افزاری هم فعالیت شود، نگاه ما به صیانت از فضای سایبری نباید صرفا پدافندی باشد بلکه ما نیاز به آفند نیز داریم، ما باید با بهره گیری از فضای سایبری و بیان مطالب جدید، دشمنان را به چالش بکشیم.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص افسران سایبری، تصریح کرد:ما امروز نیاز داریم که در این فضای سایبری فعالیت کنیم، این فضا را تا حد توان در اختیار بگیریم، در این فضا از ارزش های دینی و اسلامی خود دفاع کنیم، برای ارائه خدمات بهتر به مردم از این فضا استفاده کنیم و مطابق با نیاز روز جامعه فعالیت داشته باشیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت کشور  با اشاره به اینکه در  حوزه بیمه سلامت کشور توجه به فضای سایبری آغاز شده است، گفت:  در این راستا نیز شوراهای اطلاع رسانی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات تشکیل و از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی به مردم و بیمه شدگان استفاده شده است.

 

هاشمی ابراز کرد: هدف مهم ما در رزمایش سابیری، بیان موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برکت خون شهیدان در حرکت به سمت توسعه است، توانمندی های حوزه سایبری بیان شود و توجه مسئولان و نهادهای مختلف به حوزه فضای سایبری معطوف شود،  رزمایش سایبری یک فضای ذهنی مناسب در راستای صیانت از حوزه سایبری ایجاد می کند.

 

وی تصریح کرد: رزمایش سایبری بیمه سلامت به صورت آفندی و با تکیه بر ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت ارتقا کیفی ارائه خدمات به شهروندان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه به گیرندگان، خدمت دهندگان و سیاست گذران خدمت در سازمان بیمه سلامت برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: فضای سایبری بیمه سلامت رزمایش ایلام رزمایش سایبری بیمه سلامت بیمه سلامت کشور حوزه سایبری فضای سایبری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا