Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان امروز در بازدید میدانی از نحوه فعالیت و خط تولید ۲ شرکت پارس خزر و پارس شهاب که نقش مهمی در صنعت و اقتصاد استان دارند آشنا شدند تا با انعکاس فعالیت‌های نیروی کارگری و تولید محصولات و کالا‌های با کیفیت فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را هر چه بیشتر در جامعه نهادیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دشمنان قسم خورده کشور امروز با همه توطئه‌ها و تحریم‌ها قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور را دارند، افزود: با حمایت از تولید کنندگان داخلی می‌توانیم علاوه براشتغال پایدار، همچنین به رونق و پویایی اقتصاد هم کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را دارد، گفت: تولید کالا‌های با کیفیت و متنوع از سوی تولیدکنندکان و استفاده از کالای ایرانی می‌تواند کمک به سزایی به چرخه تولید و اقتصاد کند.

همچنین سیاوش اقدسی مازندرانی، معاون وعضو هیات مدیره شرکت پارس خزر، گفت: این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید محصولات خانگی فعالیت می‌کند و در حال حاضر با ۸۰۰ نفر کار ۱۲ کالای با کیفیت با ۱۰۰ نوع تنوع را تولید و روانه بازار می‌کند.

او با بیان اینکه تولید سالانه کالا‌های این شرکت به یک میلیون می‌رسد، از مصرف کنندگان خواست با خرید کالا‌های ایرانی علاوه بر حمایت از نیروی کار به چرخه تولید و پویایی کشور بیش از پیش کمک کنند.

بهمن دژاکام، مدیر عامل شرکت پارس شهاب هم گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال ۴۸ آغاز کرده و در حال حاضر با ۳۰۰ نیروی کار اقدام به تولید انواع لامپ‌های با کیفیت می‌کند.

او گفت: سالانه ۷۰ میلیون انواع لامپ با کیفیت در این شرکت تولید و روانه بازار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه خبرنگاران گیلان شرکت تولیدی جهش تولید استفاده از کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد