Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل انتقال خون استان البرز گفت: در طرح نذر خون در دهه اول محرم امسال ۶۹۹ نفر در استان مشارکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، میرمحمدعلی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح نذر خون در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح نذر خون هرساله همزمان با روز تاسوعا و عاشورا حسینی در انتقال خون برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیاز مستمر به خون، افزود: این طرح سبب آشنایی افراد جدید با انتقال خون و پیوستن به اهداء کنندگان ثابت می‌شود.

اجرای طرح نذر خون در استان فارس؛ 840 هزار سی سی خون در روزهای تاسوعا و عاشورا اهدا شدعزاداران حسینی در پویش "نذر خون" استان خوزستان 4هزار واحد خون اهدا کردند5400 نفر از مردم استان اصفهان در دهه اول محرم در نذر خون شرکت کردند

مدیرکل انتقال خون استان البرز با اشاره به اینکه در عاشورا و تاسوعا امسال در استان البرز 843 نفر به مراکز خون‌گیری  مراجعه کردند، بیان کرد: پس از انجام معاینات اولیه 699 موفق به اهداء شدند.

حسینی درباره مشارکت افراد در اهداء خون تصریح کرد: از میزان خون‌های اهدایی 5 درصد توسط بانوان اهداء شد و بخش عمده اهداء کنندگان آقایان بودند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز مستمر و عمر محدود خون، افراد اهداء خون را تنها به این دو روز اختصاص ندهند و در طول سال نیز برای اهداء خون به مراکز ما مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان البرز گفت: پویش نذر خون از روز تاسوعا آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

انتهای پیام/س

R7810/P1573/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... فقط ۲ درصد بهبودیافتگان کرونا پلاسما اهدا کرده‌‌اند/ تداوم «نذر خون» تا اربعین ذخایر خون استان فارس در مرز هشدار؛ دعوت مردم برای پیوستن پویش نذر خون در ماه محرم طرح نذر خون در ایام محرم در هرمزگان اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فقط ۲ درصد بهبودیافتگان کرونا پلاسما اهدا کرده‌‌اند/ تداوم «نذر خون» تا اربعین ذخایر خون استان فارس در مرز هشدار؛ دعوت مردم برای پیوستن پویش نذر خون در ماه محرم طرح نذر خون در ایام محرم در هرمزگان اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۴ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۵ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۶ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۷ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۸ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌ / پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود طهرانچی: حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس ممکن نیست / آموزش‌های مجازی ‌تقویت می‌شود گزارش| آثار رفتار ضد و نقیض دولت در عرضه صندوق دارا دوم/ دولت میزان حمایت خود از بازار سرمایه را شفاف کند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نذر خون استان البرز انتقال خون خون استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان البرز از کشف و معدوم‌سازی ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رفیعی‌پور صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روند ذبح دام در مراکز زیر مجموعه استان، اظهار کرد: طی فعالیت‌های صورت گرفته و نظارت بر اماکن زیر مجموعه ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سطح استان البرز جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوه نگهداری از دام و سردخانه‌ها بسیار مهم است و می‌تواند عامل ایجاد یا برطرف کردن ویروس‌ها باشد، افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار و ۴۵۴ پروانه برای صنایع وابسته به دام و طیور در استان صادر شده است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: در ادامه روند بررسی نهادهای دامپزشکی مشخص شد که در ریزمغذی‌ها، سرم، دارو و خوراک حیوان با کمترین چالشی مواجه هستیم.

رفیعی‌پور با اشاره به اینکه مجموعه مراکزهای تک در استان به ۴۸ واحد رسیده است، اضافه کرد: هر یک از این واحدها در چندین بخش تولید دارند که موجب صدور ۴۰۴ فقره پروانه فعالیت شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز در سطح ملی جزو نخستین استان‌ها است، تصریح کرد: البرز ۲۹ قلم فرآورده‌های دامی صادر می‌کند، ۳۰۸ هزار قطعه آبزیان زینتی، پنجه مرغ با قیمت بسیار مناسب صادر می‌کنیم و ۳۴۳ هزار کیلوگرم صادر شده است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان البرز با بیان اینکه پودر گوشت ۳۰۰ هزار کیلوگرم تولید و صادر می‌شود، گفت: بخشی از این‌ها محصولاتی است که ضبط شده است، اما طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیماری‌زا نیست و خوراک دام و طیور می‌شود.

رفیعی‌پور با بیان اینکه ۷۲۶ کیلوگرم خاویار، ۹۰۵ هزار کیلوگرم ماهی خوراکی تازه، ۱۸۰ هزار کیلوگرم ماهی خوراکی منجمد، ۵۶۰ هزار کیلوگرم میگو و ۲۶۷ هزار کیلوگرم خوراک دام و طیور در استان البرز تولید می‌شود، ادامه داد: ۲۷۹ کیلوگرم گوشت تازه از طریق فرودگاه پیام وارد استان البرز شده است.

کد خبر 747404

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد