Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:56:29 GMT

کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۵۳۴۸

کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز چهارشنبه پلیس غرب استان تهران، سردار "محسن خانچرلی" در این باره اظهار داشت: روز گذشته، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "رباط کریم" در محور اتوبان "تهران- ساوه" به یک دستگاه خودرو سنگین مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از قسمت بار خودرو توقیفی، ۱۵تن برنج خارجی قاچاق هندی فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که محموله قاچاق را از شهرهای جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشت که با هوشیاری ماموران موفق به انجام این کار نشده‌است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی توسط کارشناسان،۳ میلیارد ریال برآورد و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

برچسب‌ها شهر تهران قاچاق پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران قاچاق پلیس تهران بزرگ شهر تهران قاچاق پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد