Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:54:39 GMT

فرماندار: صنعت چرم مراغه مورد بی‌مهری قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۵۳۹۳

فرماندار: صنعت چرم مراغه مورد بی‌مهری قرار گرفته است

سیدعلی موسوی حسینی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه چرم سازی  اظهار داشت: مراغه به عنوان یکی از قطب های تولید چرم در کشور مطرح بوده و بهترین نوع چرم در این شهرستان تولید می شد.
وی اضافه کرد: ساماندهی و احیای این صنعت در شهرستان نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه های متولی و واحدهای فعال در شهرستان است.
موسوی حسینی گفت: در حال حاضر ۳ واحد تولید چرم در شهرستان فعالیت می کنند که از این تعداد فقط یک واحد به صورت کامل فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شهرک چرم مراغه در منطقه روستای گل تپه قرار دارد و عمده مشکل آن ها مربوط به تامین آب مورد نیاز و تصفیه خانه است و نیاز است امور آب، محیط زیست و صنعت و معدن هرچه سریعتر با تشکیل جلسه ای پیگیر مشکلات مربوط به واحدها باشند.
موسوی حسینی گفت: دولت از احیا این صنعت در شهرستان حمایت کرده و می کند.


وی همچنین در بازدید از مرغداری تخم گدار تمام اتوماتیک تبیانی گفت: این مجموعه از سال ۹۴ در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار و با ۴.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال فعالیت است.
وی گفت: در این مجموعه ۱۸ نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند و فاز دوم و توسعه واحد از برنامه های سرمایه گذار این طرح است.
موسوی حسینی افزود: دستگاه های متولی در شهرستان آماده همراهی با طرح توسعه مجموعه هستند و از این نظر مشکلی وجود ندارد.


وی همچنین در بازدید از مرغداری گوشتی عزیزی واقع در روستای چلان علیا گفت: این واحد با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد نیازمند اعطای تسهیلات است.
فرماندار مراغه گفت: عملیات احداث این واحد در سال ۹۷ با ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع آغاز شده و در حال حاضر تجهیزات خریداری شده اما به علت کمبود نقدینگی نیمه تمام باقیمانده است.
موسوی حسینی گفت: برای تکمیل واحد سرمایه گذار به ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیازمند است که پیگیر حل این مشکل هستیم.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی جهش تولید مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جهش تولید مراغه آذربایجان شرقی جهش تولید مراغه موسوی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه