Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب از توزیع بسته های کمک معیشتی برای خانواده های نیازمند همزمان با دهه اول محرم خبر داد.

«رمضانعلی عرب» با اشاره به اینکه برنامه ها و عزاداری های دهه اول ماه محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت با سال های دیگر برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در سال های گذشته برنامه های ما تحت عنوان موکب شهدای گمنام شامل پذیرایی از عزاداران و اجرای برنامه های فرهنگی و عزاداری بود که امسال با توجه به اهمیت سلامت عزاداران بسیاری از آن ها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حواریون مهدی (عج۰ مسجد فتح المبین شهر اراک افزود: برنامه های امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و ما بجای پخش نذورات همانند سال های گذشته به جمع آوری نذورات مردم و تهیه بسته های کمک معیشتی برای خانواده ها نیازمند پرداختیم و در راستای بیانات مقام معظم رهبری تحت عنوان همدلی و مواسات آن ها را در بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت اهلی محل و خیرین و نیکوکاران بیان کرد: ما در ایام دهه اول محرم هر شب بیش از 150 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند اظهار کرد:حدود 200 خانوار تحت نظر مجموعه فرهنگی حواریون مهدی(عج) هستند و با خیریه های سراسر شهر نیز همکاری داشتیم و بسته ها ارسال می شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حواریون مهدی(عج) به کلیشه زدن نام امام حسین(ع) ابوالفضل (ع) یا زینب(س) و .... بر روی خودروها اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز از جمله برنامه های فرهنگی امسال است که اعضای کانون برای خودروهایی که درخواست دارند این کار را انجام می دهند.

 

عرب به برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر عزاداری برنامه های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده که خانواده ها با حضور در این مکان و رعایت فاصله اجتماعی از برنامه های فرهنگی همچون پخش کلیپ، نماهنگ، سرود، قرائت زیارت عاشورا، زیارت وارث و سخنرانی سخنرانان برجسته و مداحی بهره مند می شوند.

 

وی همچنین به تهیه بسته های تبرکی برای عزاداران اشاره کرد و گفت: این کار توسط یکصد خادم افتخاری به جهت بسته بندی و توزیع این بسته ها در بین عزاداران انجام می شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت های ما تحت عنوان مجموعه فرهنگی فتح المبین انجام می شود، افزود: فعالیت های این مجموعه با همکاری پایگاه بسیج شهید آسنجرانی،کانون فرهنگی حواریون مهدی و هیات شهدای گمنام همه در کنار هم به فعالیت می پردازند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک کانون های مساجد برنامه های فرهنگی خانواده ها برنامه ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد‌.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس