Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان کرمان از انجام ۹۲۶ ملاقات مردمی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در این استان طی سال جاری خبر داد. تاریخ انتشار: 16:57 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۴۳۰

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان از انجام ۹۲۶ ملاقات مردمی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در این استان طی سال جاری و در ۱۶۸ روز خبر داد و گفت: دهمین ملاقات مردمی طی سال جاری، صبح امروز با ۲۰ نفر از شهروندان شهرستان‌های زرند و رفسنجان به صورت ویدئوکنفرانس و با ۱۵ نفر به صورت ملاقات حضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان کرمان در تشریح این خبر با اشاره به انجام ملاقات‌های مردمی در چهارشنبه هر هفته، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ملاقات‌های مردمی حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت مراجعان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر این مطلب که به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس برای انجام ملاقات‌های مردمی برای نخستین بار در استان کرمان انجام شد، اظهار کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از سفر‌های غیرضروری مردم، تسهیل خدمات رسانی قضایی و تامین بهداشت و سلامت جامعه اجرایی شد.   بیشتر بخوانید: ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با ۷۱ نفر از مراجعین نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به تامین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جلسات ملاقات مردمی، آموزشی و اداری به صورت ویدئو کنفرانس در استان کرمان، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان شیوع ویروس کرونا، ملاقات‌های مردمی دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

موحد ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر ارتباط ۳۰ واحد قضایی و ۱۴ زندان در استان کرمان با دادگستری برقرار است، گفت: با استفاده از این زیرساخت‌های موجود، تاکنون بالغ بر یک هزار و ۸۶۶ مورد دادرسی الکترونیک در استان کرمان انجام شده است

شهروندان می‌توانند جهت شرکت در برنامه ملاقات مردمی به سایت دادگستری کرمان به نشانی http://kermandadgostari.ir/ مراجعه و از طریق درگاه ملاقات مردمی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمان ملاقات مردمی موحد رییس کل دادگستری استان دادگستری استان کرمان ملاقات های مردمی استان کرمان ویدئو کنفرانس ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر