Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:57:41 GMT

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در بوکان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۰۸۶

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در بوکان راه‌اندازی شد

سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرارگاه در ستاد فرماندهی این نیرو تشکیل شده و هدف آن مبارزه با اراذل و اوباش و کسانی است که مخل امنیت عمومی و روانی خانواده‌ها هستند.

وی با بیان اینکه امنیت شهر و شهروندان در اولویت کاری پلیس بوده و فعالیت‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر در تمامی زمینه‌ها و ماموریت‌های محوله موید این واقعیت است، افزود: به اراذل و اوباش اجازه عرض اندام در اماکن عمومی را نمی‌دهیم و پاسخ نیروی انتظامی به آنها پشیمان کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه کار این قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد با مخلان امنیت اجتماعی وتشکیل پرونده جهت معرفی به مراجع قضایی است، ادامه داد: حفظ امنیت و آرامش روانی مردم همواره یکی از دغدغه های پلیس بوده و هرگونه حرمت شکنی و تعرض به حقوق مردم و خدشه دار نمودن امنیت اجتماعی و روانی مردم با اقدام قاطع و قانونی نیروی انتظامی همراه خواهد بود.

"سرهنگ حیدری" بیان کرد: مبارزه بی‌امان با تهیه و توزیع مواد مخدر و کشفیات آن، کشفیات قابل توجه در موضوع سرقت، کشف سریع جرایم، خصوصا جرایم خشن و دستگیری عاملان آن ( قتل و چاقو کشی)، توقیف خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش (که در بیشتر جرایم از آن استفاده می‌شود) و مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی، از جمله خدمات شاخص و قابل استناد انتظامی بوکان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی است.

وی گفت: در جلسه قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش تصمیمات مهمی در راستای تامین امنیت و آرامش روانی شهروندان و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی اتخاذ شده و با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی جامعه و افراد خاطی برابر قانون رفتار خواهد شد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: در راستای تشکیل این قرارگاه شهروندان در روزهای آتی شاهد اقدامات گسترده و قابل توجه انتظامی و قضایی در راستای تامین امنیت روانی و برقراری نظم و همچنین مقابله با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی خواهند بود.

وی اضافه کرد: مسئله ارتقای امنیت اجتماعی یک وظیفه همگانی بوده و تمام نهادها مسوول آن هستند از اینرو ما انتظار داریم تمامی نهادها از نظر علمی و پژوهشی و هم از نظر عملی در بحث ارتقای امنیت اجتماعی، به خصوص پیشگیری از نزاع و درگیری احساس مسوولیت کرده و با پلیس همکاری کنند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و دومین شهر مهاجر پذیر کشور به حساب می‌آید.
 

برچسب‌ها بوکان امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکان امنیت انتظامی بوکان امنیت انتظامی اراذل و اوباش امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی