Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان اعلام کرد نمازجمعه ۱۴ شهریورماه به جز شهرستان‌های قرمز در سایر مناطق استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه 14 شهریورماه به جز شهرهای کردکوی و بندرگز که دارای وضعیت قرمز هستند در سایر شهرهای استان اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و موافقت استاندار نماز جمعه این هفته 14 شهریورماه در مناطق سفید و زرد با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله طباطبایی در نمازجمعه دمشق: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت‌ها نمایش شور و شعور حسینی استنمازجمعه فردا در تمام شهرهای گیلان برگزار می‌شودنمازجمعه 7 شهریور در 10 شهر استان گلستان اقامه می‌شود

همچنین به رغم زرد بودن وضعیت شهر گرگان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان اعلام کرده این هفته هم نمازجمعه در این شهر اقامه نمی‌شود.

علاوه براین وضعیت اقامه نمازجمعه در شهرستان رامیان و شهرهای دلند و خان‌ببین متعاقباً (تا ظهر پنجشنبه) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

از نمازگزاران خواسته شده تا فاصله فیزیکی را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند، همچنین وسایل شخصی مانند مهر و جانماز و بانوان چادرنماز را از منزل با خود ببرند.

گفتنی است در حال حاضر 2 شهرستان در وضعیت سفید، 9 شهرستان در وضعیت زرد و 3 شهرستان در استان گلستان وضع قرمز دارند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... نمازجمعه رشت به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی فردا برگزار نمی‌شود نمازجمعه و نماز عید قربان فردا در استان گلستان اقامه نمی‌شود استاندار هرمزگان : نمازجمعه محلی برای آگاهی‌بخشی و ترسیم آرمان‌های انقلاب اسلامی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نمازجمعه رشت به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی فردا برگزار نمی‌شود نمازجمعه و نماز عید قربان فردا در استان گلستان اقامه نمی‌شود استاندار هرمزگان : نمازجمعه محلی برای آگاهی‌بخشی و ترسیم آرمان‌های انقلاب اسلامی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۴ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد ۵ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان امکان‌پذیر نیست ۶ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۷ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۸ ‌تبعیض‌های همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و کشوری باید برطرف شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم بازدید رئیس مجلس از پروژه فرودگاه بهبهان / آیا فرودگاه به روی مردم بازگشایی می‌شود؟ + فیلم عضو کمیسیون حقوقی مجلس: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی/ بازار بورس کشور نیازمند سازماندهی است معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست: هزار میلیارد تومان برای رفع معضل پسماند شمال کشور اختصاص یافت مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان اقامه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۵۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۹، رباط کریم با شاخص ۱۰۷ و قرچک با شاخص ۱۱۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۵۱، باغستان شهریار با شاخص ۹۱، پارک رازی با شاخص ۵۸، پاسداران با شاخص ۷۳، پاکدشت با شاخص ۵۷، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۵۹، پیشوا با شاخص ۶۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۸، چشمه با شاخص ۵۹، دانشگاه تهران با شاخص ۶۶، سلامت با شاخص ۸۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۵۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۵۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۶۰، شهریار با شاخص ۶۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۳، لواسانات با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۷۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۲، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۰، ورامین با شاخص ۶۷ وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۲ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب ایستگاه ۳۹، آتی ساز با شاخص ۳۵، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۵، پردیس با شاخص ۳۹، پونک با شاخص ۴۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۰، دماوند با شاخص ۲۶، ژئوفیزیک با شاخص ۴۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۳۹، سرخه حصار با شاخص ۲۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۴۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۳۸، علم و صنعت با شاخص ۲۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۳۶، در موقعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 750245

دیگر خبرها

  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند