Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهش تولید با حمایت از تولید کنندگان داخلی مهیا می شود، بی توجهی به این امر وابستگی به کالاهای برون مرزی و بیکاری داخلی را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، رونق اقتصادی و جهش تولید با حمایت از تولید کنندگان و کار آفرینان مهیا خواهد شد.

صادرات و بسترسازی بازار مصرف یکی از مقوله های است که مسئولان امر بایستی بدان توجه کرده و در این راستا از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به تحریم ها و تهدیدات استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، توجه به ظرفیت های داخلی زمینه رشد و رونق اقتصادی را فراهم می کند.

تحریم ها و تهدیدات در واقع می توانند فرصتی جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت در بخش تولید باشد.
مهدی پارسا، رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به همراه تیم خبری فعال و بسیجی این سازمان از دو شرکت تولید پارس خزر و پارس شهاب بازدید کرده و خبرنگاران از نزدیک با چرخه تولید این دو شرکت از نزدیک آشنا شدند.


*امید آفرینی در جامعه با توجه به تولیدات داخلی مهیا می شود
مهدی پارسا در حاشیه این بازدید به شعار سال اشاره د اظهار کرد: خط تولید امروز خط مقدم مقابله با تحریم هاست.


مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه ظرفیت های تولید گیلان توسط خبرنگاران و رسانه ها شناسایی شود گفت: قلم خبرنگار در ترویج فرهنگ مصرف داخلی بسیار حائز اهمیت است.


وی با اشاره به اینکه با شناسایی ظرفیت های بالقوه استان در حوزه های مختلف انگیزه و امید به فعالیت در جامعه بیش از پیش فراهم می شود افزود: دشمنان با تحریم ها و تهدیدات درصدد ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه هستند و با اتحاد و هم دلی به این نقشه شومشان دست نخواهند یافت.

پارسا اذعان کرد : شناسایی توانمندی های گیلان در بخش های مختلف تولیدی و حمایت از تولیدکنندگان یکی از مهمترین مواردی است که در راستای تحقق شعار سال بایستی بدان توجه شود.

*نقدینگی از اهم مشکلات تولید کنندگان است
سیاوش اقدسی در حاشیه این بازدید اظهار کرد:شرکت پارس خزر با نیم قرن فعالیت، در سال ۴۸ با مشارکت شرکت ژاپنی در گیلان تاسیس شد.

معاون مدیر عامل شرکت تولیدی پارس خزر با بیان اینکه بعد از گذشت سال ها این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد گفت: در حال حاضر با ارتقا کیفیت محصولات پارس خزر و توسعه زیر ساخت های این شرکت، اکنون تولیدات این کارخانه قابل رقابت با بازار جهانی است.


وی ادامه داد: این شرکت از اول پایه گذاری به کیفیت پایبند بود ولی متاسفانه قاچاق مشابه کالاهای تولیدی داخل به آن ضربه وارد کرده است.


اقدسی افزود: اکنون هر خانوار ایرانی مصرف کننده محصولات این شرکت است.

 

وی اضافه کرد: پارس خزر در حال حاضر۴۰۰ شعبه دارد و محصولات این شرکت از ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردار است.


وی به تحریم ها و تهدیدات دشمنان اشاره و خاطرنشان ساخت: تنها راه نجات کشور از بیکاری توجه به تولیدات داخلی است.


معاون مدیر عامل شرکت تولیدی پارس خزر با تاکید بر اینکه عاشق تولید هستیم تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت مشتریان بسیار خوبی دارد و رقیبی در کشور نداریم و در خاورمیانه حرف برای گفتن داریم.


وی با تاکید بر اینکه نقدینگی یکی از مشکلات تولید کنندگان است افزود: خرید محصولات داخلی مستقیم کمک به تولیدکننده و کارگر داخلی است.


معاون مدیر عامل شرکت تولیدی پارس خزر اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت دارای ۸۰۰ نیرو است، و سالانه ظرفیت یک میلیون محصول را دارد.

*بحران کرونا ویروس صادرات را منحل کرد
بهمن دژاکام در حاشیه این بازدید اظهار کرد: حمایت از تولید کننده زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده و از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.


مدیر عامل شرکت صنعتی پارس شهاب با بیان اینکه پارس شهاب یک شرکت سهامی عام است گفت: با توسعه زیرساخت ها و انواع لامپ های جدید بسیاری از جوانان این استان وارد عرصه کار شدند.‌


وی ادامه داد: تولیدات این شرکت بسیار با کیفیت بوده و سعی بر این است که با قیمت عادلانه وارد بازار مصرف شود.


دژاکام خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ نفر در این شرکت در حال فعالیت هستند و سالانه شرکت پارس شهاب ظرفیت تولید ۸۰ میلیون انواع لامپ را دارد.
وی اضافه کرد: تولیدات بر اساس بازار مصرف عرضه می شود.


مدیر عامل شرکت صنعتی پارس شهاب با اشاره به اینکه قبل از بحران کرونا ویروس محصولات این شرکت به کشورهای دیگر صادر می شد اما به خاطر این بحران صادرات انجام نمی شود تصریح کرد: عراق، ترکیه، ترکمنستان و پاکستان از جمله کشورهای هدف صادرات این شرکت بود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: پارس خزر مقابله با تحریم حمایت از تولید داخلی بسیج رسانه گیلان تحریم ها و تهدیدات حمایت از تولید مدیر عامل شرکت تولید کنندگان حال حاضر شرکت تولید پارس شهاب پارس خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد به همت ۱۲ هزار نفر از کارکنان این مجموعه، پارسال بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی تولید شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

>>> بیشتر بخوانید؛

از افزایش جذب سرمایه تا قراردادهای تازه با دانش‌بنیان‌ها؛ مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت

وی در ادامه به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، کارگران ارزشمند، متخصصان و کارکنان ارتش بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی و امسال بهترین دستاوردها را در مسیر عزت و سربلندی کشور ثبت می‌کنند.

باهوش یادآور شد: همسو با اهداف راهبردی، با انجام آموزش‌های لازم به‌منظور افزایش سطح دانش و توانمندسازی کارگران مجتمع در بخش‌های مهم شغلی اچ‌اس‌ئی، بازرسی فنی، بازرگانی، برق و ابزار دقیق، تعمیرات مکانیک، کارگاه مرکزی، خدمات انسانی و سرمایه انسانی بهترین عملکرد در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان