Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@12:11:05 GMT

افشاگری دوست صمیمی ملانیا درباره خانواده ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۴۲۷

به گزارش جام نیوز، یک دوست صمیمی سابق ملانیا ترامپ در کتاب جدیدی که تحت عنوان "ملانیا و من" منتشر کرده مدعی شده بانوی اول آمریکا نسبت به ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا و همسرش جرد کوشنر، نظر صمیمانه و مثبتی ندارد.

 

استفانی وینستون والکوف که کتابش سه‌شنبه، اول سپتامبر منتشر شده، می‌گوید در دوران دوستی خود با ملانیا ترامپ شاهد "فریب‌کاری و خدعه" بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاخ سفید ضمن رد کردن ادعاهای طرح شده در این کتاب، روایات نقل شده در آن را "پیچ و خم دادن عجیب و غریب به حقایق" توصیف کرده است.

 

نویسنده این کتاب، روز گذشته، دوشنبه - ۳۱ اوت- گفته بود که در حال همکاری با دادستان‌ها و بازرسانی است که مشغول تحقیق درباره فساد مالی احتمالی در جریان برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ در ژانویه سال ۲۰۱۷ هستند.

 

وینستون والکوف که از مدیران ارشد برنامه تحلیف دونالد ترامپ در ژانویه سال ۲۰۱۷ بود، در گفتگو با شبکه ای‌بی‌سی گفت که با بازرسانی که در حال بررسی نحوه تخصیص و صرف هزینه‌های این مراسم هستند، همکاری می‌کند.

 

والکوف که از برنامه‌ریزان قدیمی مجله ووگ آمریکاست، درباره تنش در روابط ملانیا و ایوانکا ترامپ نوشته همسر رئیس جمهور آمریکا، ایوانکا، دختر ترامپ را اغلب "پرنسس" می‌خواند.

 

او در کتاب خاطراتش از دوستی با ملانیا ترامپ نوشته و این که بانوی اول آمریکا به شکلک‌های ایموجی علاقه فراوانی دارد و یک بار در جریان رد و بدل کردن تکست، ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر را "مار" خطاب کرده است.

 

وینستون والکوف می‌گوید رفاقت ۱۵ ساله او با ملانیا ترامپ، دو سال پیش به پایان رسیده و علت آن "خیانت" بانوی اول بوده که از دفاع علنی از او و یک دستیار دیگر کاخ‌سفید در برابر اتهام سوءمدیریت در جریان برنامه‌ریزی برای مراسم تحلیف، خودداری کرده است.

 

او احساسات خود در آن زمان را چون "خنجر از پشت خوردن" از سوی کسی خوانده که در مدت زمان آشنایی‌شان شاهد تغییر و تحولات بزرگ او بوده است.

 

وینستون والکوف نوشته است: "من شاهد دگرگونی ملانیا از روکش طلا به طلای ناب عیار ۲۴ بودم و اکنون هم می‌بینم که تنها یک پوسته طلایی باقی مانده است. از خودم می‌پرسم که آیا این در حقیقت همانی بود که از ابتدا بوده و آیا این که من آن آدم ساده لوحی بودم که یک ساعت مچی قلابی را از فروشنده دستفروش گوشه چهارراه خریدم."

 

استفانی وینستون والکوف در کتاب خاطرات خود به جزئیات جنجالی از زندگی خصوصی خانواده ترامپ هم اشاره کرده است؛ از جمله واکنش ملانیا ترامپ به علنی شدن نوار مکالمه دونالد ترامپ با دوستش درباره زنان که در بحبوحه انتخابات سال ۲۰۱۶ منتشر شد و رسوایی بزرگی برای او به بار آورد.

 

وینستون والکوف نوشته است: "او کاملا بی تفاوت بود و لبخند می زد. گویی هیج چیز رخ نداده است. او می دانست با چه کسی ازدواج کرده و هر دوی آنها به این که در حال ورود به چه عرصه‌ای هستند آگاهی کامل داشتند".

 

او در کتابش مدعی شده که علت تاخیر ۵ ماهه نقل مکان ملانیا ترامپ از نیویورک به کاخ‌سفید اصرار او بر نوسازی توالت و حمام مورد استفاده باراک اوباما و همسرش میشل به هنگام اقامت در کاخ سفید بوده و این که ترامپ با رنگ مورد نظر او برای دیوارهای محل اقامت شان در کاخ‌سفید مخالفت کرده بود.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ملانیا ترامپ دونالد ترامپ افشاگری آمریکا ملانیا ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید