Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@12:06:57 GMT

دست به دامن بانک مرکزی برای پرداخت مطالبات برانکو!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۷۶۲۰

   به گزارش جام نیوز، خبرورزشی نوشت: باشگاه پرسپولیس از بانک مرکزی درخواست دریافت ارز برای پرداخت مطالبات برانکو را کرده است.

 

باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) پس از تهیه مبلغ ریالی و واریز آن به حساب بانک مرکزی، درخواست دریافت حدود 300 هزار یورو از بانک مرکزی کرده تا در یکی دو روز آینده این مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ در عمان واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز حدود 300 هزار یورو به حساب این مربی واریز کرده بود و به این ترتیب کل مبلغ پرداختی پرسپولیس به برانکو به 600 هزار یورو خواهد رسید.

 

پرسپولیسی‌ها طبق حکم فیفا تا 21 شهریورماه فرصت دارند تا بقیه مطالبات برانکو ایوانکوویچ را به طور کامل پرداخت کنند و در غیر اینصورت با محرومیت نقل و انتقالاتی از سوی فیفا مواجه خواهند شد. کل مبلغ مطالبات برانکو از پرسپولیس حدود یک میلیون و 110 هزار یورو است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن برانکو ایوانکوویچ برانکو پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • قیمت هر کیلوگرم کلزا ۳۵ هزار تومان / ۵۰ درصد مطالبات پرداخت شد
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!