Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سانا، اسد در جلسه کابینه جدید سوریه که به ریاست وی و پس از سوگند اعضای آن انجام شد،  افزود: بدیهی است که دولت و نهادهای سالم دولتی تنها در سایه مدیریت صحیح و درست نهاده شده است.

وی خاطر نشان کرد: نهادهای دولتی سوریه در مرحله گذشته با عمل سیاست‌های ضد فساد خود را ثابت کردند، یعنی این که مبارزه با فساد تنها شعار و صحبت کردن بدون عمل برای تبلیغات نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد گفت: آنچه در موضوع مبارزه با فساد انجام شد، بسیار مهم بود، هرچند این مسأله بدان معنا نیست که این اقدامات کافی بوده و هنوز یک راه طولانی در پیش است.

پیش از این رسانه‌های سوریه اعلام کردند که اعضای کابینه جدید دولت سوریه به ریاست حسین عرنوس نخست وزیر این کشور در برابر بشار اسد رییس جمهوری این کشور سوگند خوردند.

بشار اسد رییس جمهوری سوریه روز یکشنبه کابینه جدید این کشور را با اعلام حسین عرنوس به عنوان نخست وزیر و ۲۹ وزیر در امور مختلف معرفی کرد.

عرنوس پیشتر نخست وزیر موقت بود که به دنبال برگزاری انتخابات در ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۹ و انتخاب ۲۵۰ نماینده مجلس سوریه برای چهار سال بار دیگر از سوی اسد به عنوان نخست وزیر دایم برگزیده شد.

سومین دوره مجلس سوریه نیز بعد از اصلاحات قانون اساسی این کشور در سال ۲۰۱۲ میلادی، روز ۲۰ مرداد ماه امسال (۱۰ اگوست ۲۰۲۰ ) آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها بشار اسد سوریه اصلاحات اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بشار اسد سوریه اصلاحات اقتصادی بشار اسد سوریه اصلاحات اقتصادی نخست وزیر بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم

رؤسای جمهور چین و فرانسه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطینی مخالف هستند و هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگتر منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شینهوا، شیء جینپینگ و امانوئل مکرون دوشنبه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطینی مخالف هستند و هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.

این بیانیه در جریان سفر شیء به فرانسه صادر شد. رئیسان جمهوری چین و فرانسه در دیدار خود در پاریس درباره مناسبات دوجانبه و تحولات خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رأی مثبت داده است.

بر اساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینه جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

کد خبر 751325

دیگر خبرها

  • دولت تامین نیاز قهرمانان ملی را از اولویت‌ها می‌داند
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد