Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، مینا سپهوند مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان در این زمینه، گفت:نمایشنامه‌های "مسجد روستای ما"و "پناهگاه " نوشته پژمان شاهوردی آثاری هستند که به این جشنواره راه یافته اند.

او افزود: بر اساس اعلام مرکز هنر‌های نمایشی، در انتخاب و معرفی آثار پذیرفته شده این جشنواره نمایشنامه‌های کاربردی، ارزشمند به لحاظ محتوایی و متناسب با اجرا برای تئاتربچه‌های مسجد مورد توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان تصریح کرد: نمایشنامه‌های "مسجد روستای ما " و " پناهگاه" در کتاب مجموعه‌ی نمایشنامه‌های مسجد چاپ می‌شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد نمایش هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد