Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر متبلور شدن فرهنگ جهادی در تحقق مطالبات مردم گفت:امروز برای کشور بیش از هر چیزی نیازمند منش و روحیه فرهنگ جهادی رئیسعلی‌ها در تمامی عرصه‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، عبدالکریم جمیری عصر امروز در  نشست با فعالان اجتماعی شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار  اظهار داشت: سردار بزرگ مبارزه با استعمار چنان درسی به متجاوزان داد که تا همیشه تاریخ ثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خدمات رسانی به مردم با روحیه جهادی تصریح کرد: امروز در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی نیازمند نقش آفرینی شخصیت‌هایی همچون شهید رئیسعلی دلواری و شهید سلیمانی هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم، ترویج فرهنگ جهادی رئیسعلی دلواری را در خدمات رسانی به جامعه یک ضرورت دانست و تاکید کرد: امروز برای اداره کشور بیش از هر چیزی نیازمند منش و روحیه فرهنگ جهادی رئیسعلی‌ها در تمامی عرصه‌ها  است.

جمیری با اشاره به ظرفیت‌های نیروی انسانی جوان و خلاق افزود: اگر به جوانان صاحب ایده،  نیروهای ارزشی و انقلابی میدان داده شود آنها از این آزمون به خوبی بیرون می‌آیند و در این راستا شخصیت‌های آزاده، توانمند، تکلیف‌نگر و شجاع در جامعه وجود دارد که بتوانند از پس مشکلات برآمده و افتخار آفرین شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر توجه به نیروهای جوان خلاق در عرصه مدیریتی تصریح کرد: اگر فرصت و میدان در مدیریت به جوانان داده شود، با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی بسیاری از مسائل و معضلاتی که امروز مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند برطرف می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمت اثربخش جوانان در زمینه‌های هسته‌ای، فضایی، نانوتکنولوژی و نظامی بیان کرد:  نقش آفرینی و موفقیت جوانان انقلابی در  عرصه‌های در عرصه‌های گوناگون مشاهده شده و آثار ارزشمندی به جای گذاشته‌اند.

ملوانی از مشاغل مهم استان بوشهر در تجارت دریایی است بوشهر| موزه منطقه‌ای خلیج فارس با 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد

وی میدان دادن به نیروهای جوان انقلابی و ارزشی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد:  گلایه امروز این است که به چنین نیروهای انقلابی برای مدیریت جهادی میدان داده نمی‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه استراتژیک خط لوله گوره دیلم به جاسک  ابراز امیدواری کرد: با اعتماد به باور ملی و بومی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی و استعدادهای جوانان صنعت نفت شاهد شکوفایی و خودکفایی در این صنعت خواهیم بود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... بوشهر| موزه منطقه‌ای خلیج فارس با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود ظرفیت پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر ۷ برابر افزایش یافت رژه مشترک شناورهای نیروی دریایی سپاه و دریابانی بوشهر در آبهای خلیج فارس برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوشهر| موزه منطقه‌ای خلیج فارس با ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود ظرفیت پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر ۷ برابر افزایش یافت رژه مشترک شناورهای نیروی دریایی سپاه و دریابانی بوشهر در آبهای خلیج فارس برگزار شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۳ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۴ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۵ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۶ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۷ آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌/ پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود ۸ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: منابع داخلی پاسخ‌گوی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیست مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند گفت‌وگوی صمیمانه قالیباف با مردم روستای کم‌برخوردار سادات‌حسینی ایذه / گلایه مردم به رئیس مجلس از بی‌آبی سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس اعطای وام به اهالی فرهنگ و رسانه تا دو هفته دیگر اجرایی می‌شود مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند تمدید دورکاری ادارات در استان تهران سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیسعلی دلواری خلیج فارس استان بوشهر ترین اخبار عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌)، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران