Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همه روزه افراد به بهانه‌های مختلف و با دلایل گوناگون به هم هدیه می‌دهند و روابط خانوادگی، دوستی، کاری و عاطفی خود را مستحکم می‌کنند.

تاریخچه هدیه دادن به روزگاران غارنشینی انسان‌ها برمی‌گردد. رییس قبایل برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد مهم در قبیله به آنها .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایایی همچون سنگ‌های کوچکی که نشان و نماد حیوانات روی آنها حک شده بود می‌دادند تا نشانی از علاقه آنها به او باشد.

اما امروزه هدیه دادن بخش مهم و جدا نشدنی از فرهنگ ما شده است و انتخاب هدیه می‌تواند نشان‌دهنده فرهنگ و هویت ما و منتقل کننده پیامی مهم برای مخاطب ما باشد. پس از این رو انتخاب بهترین هدیه دارای نکات مهمی است که ما سعی داریم در این مقاله به تفصیل به آنها بپردازیم و ایده‌های جذابی برای انتخاب آسان بهترین هدیه را به شما معرفی کنیم.

برای چه مناسبتی هدیه می‌دهید؟

در قدم اول باید به این نکته توجه کنید که برای چه مناسبتی هدیه می‌خرید؟ در انتخاب هدیه به سلیقه افراد توجه کنید.

یکی از نکات مهم و قابل توجه این است که بر اساس سلیقه خودتان برای فرد دیگری هدیه نخرید و سلیقه او را در آن مناسبت در نظر داشته باشید.

انتخاب کارت هدیه برای مناسبت های تولد، ازدواج، روز مادر و روز معلم می‌تواند هدیه‌ای شیک و مناسب برای عزیزان شما باشد که در مناسبت‌های مختلف می‌تواند برای آنها جالب و هیجان‌انگیز باشد.

چه هدیه‌ای باعث خوشحالی خانم‌ها می‌شود؟

در انتخاب هدیه برای خانم‌ها اولین گزینه‌هایی که به ذهن اکثر افراد خطور می‌کند زیورآلات، کفش، گل، کتاب، عطر و لوازم آرایش است و در مواردی که اطلاع دقیق از سایز او داشته باشید خرید لباس نیز می‌تواند جزو گزینه‌های مورد نظر شما باشد. اما جالب است که بدانید با وجود همه این موارد و آگاهی از وسایل مورد نیاز خانم‌ها، همچنان خرید هر یک از این وسایل مستلزم دانستن نکات دقیق‌تری مانند برند محبوب یک خانم، رایحه مورد توجه و رنگ مورد نظر او خواهد بود! که به مراتب انتخاب یک هدیه دوست داشتنی را سخت‌تر خواهد کرد.

مدتی است که هدیه دادن به صورت پول نقد در بین افراد رایج شده است اما باید بدانید که تمایز ایجاد کردن بین پول نقدی که هدیه می‌دهید با دیگر پول‌های نقد کاری دشوار است و در موارد بسیاری ممکن است ازرش پول نقدی که هدیه می‌دهید نادیده گرفته شود.

این در حالی است که هدیه دادن کارت‌هایی که امکان خرید کالا را برای فرد ایجاد می‌کند می‌تواند راهی برای ایجاد تمایز بین هدیه شما و پول معمولی باشد و راهی مناسب برای خرید وسایل به سلیقه شخص هدیه گیرنده خواهد بود.

توجه به بسته بندی و پکیج هدیه

بسته‌بندی زیبا و مناسب هدیه در ارزش هدیه‌ای که می‌دهید بسیار مهم است و در دید هدیه گیرنده تاثیر زیادی دارد. هدیه خریداری شده چنانچه ساده هم باشد اگر با بسته‌بندی زیبایی ارائه شود بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. برای آشنایی با چند مدل بسته بندی جالب برای کادو به این لینک مراجعه کنید.

از خرید هدیه‌های دردسرساز بپرهیزید

گاهی ممکن است در خرید هدیه برای عزیزانمان به مواردی بر بخوریم که از نظر ما برای آن شخص گزینه‌ای مناسب است و می‌تواند او را هیجان‌زده کند. مثلا با خرید یه کفش زیبا یا یک آباژور شیک قصد خوشحالی شخصی را داشته باشیم ولی در انتخاب سایز مناسب برای خرید کفش اطلاعات دقیقی نداشته باشیم یا آن شخص فضای مورد نیاز برای قرار دادن آباژور را در منزل خود نداشته باشد و این پروسه هدیه دادن به مرحله تعویض و یا پس دادن کالا منجر شود که در اکثر موارد این کارها با دردسرهای متفاوتی همراه است که ممکن است ارزش هدیه شما و مبلغی که پرداخته‌اید را پایین آورد.

در انتخاب هر هدیه به این مورد توجه کنید که نگهداری از هدیه شما در دراز مدت سخت خواهد بود و یا اینکه این هدیه ممکن است برای هدیه گیرنده دردسر یا مشکل خاصی ایجاد کند؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله بود، از خرید آن صرف نظر کنید.

برای انتخاب هدیه وقت صرف کنید و با بی‌فکری خرید نکنید

با توجه به این که شخصیت افراد دارای لایه‌های پنهانی است و به دلیل مشغله‌های متعدد روابط واقعی و رو در رو با افراد کم شده است، شناخت و آگاهی از تمام زوایای شخصیتی افراد کاری دشوار شده است. به همین دلیل ممکن است گاهی در انتخاب و خرید هدیه‌ای نه تنها با سلیقه و شخصیت هدیه گیرنده همسو عمل نکرده باشیم ممکن است هدیه ما مناسب و مورد علاقه فرد مورد نظر نباشد و حتی 180درجه با نظر و شخصیت او در تقابل باشد. این کار ما حتی در خوشحالی و شادی فرد تاثیر مثبتی نداشته است، بلکه با دادن هدیه نامناسب به صورت واضحی نشان داده‌ایم که در انتخاب هدیه برای او کم‌ترین تاملی نکرده‌ایم و گاهی موجب ایجاد دلگیری و ناراحتی برای هدیه گیرنده شویم.

 به عنوان راه حل جایگزین می‌توانید با اهدای یک کارت هدیه خرید آنلاین موقعیتی مناسب و عالی برای خرید بهترین هدیه به سلیقه هدیه گیرنده را برای او فراهم کنید.

در اینجا لازم است که بدانید در انتخاب بهترین هدیه این سه اصل جدا نشدنی را فراموش نکنید.

سودمندی هیجان آوری کیفیت

هدیه خریداری شده باید حتی در نگاه اول برای فرد سودمند و مفید باشد. توجه کنید که نباید هدیه‌ای انتخاب کنید که برای همیشه یا تا مدت‌ها در گوشه‌ای بیفتد و ارزش و ضرورتی برای افراد نداشته باشد. پس مدتی پیش از خرید هدیه به نیازمندی فرد توجه کنید.

هدیه باید علاوه بر مفید بودن برای فرد هیجان انگیز نیز باشد. خرید انواع گیفت کارت اپل، استیم یا پلی استیشن با قیمت های مختلف می‌تواند هدیه‌ای شگفت انگیز باشد. کارت‌های هدیه خرید می‌تواند هم در زمان باز کردن هدیه حس خوبی برای عزیزان ایجاد کند و هم در زمان ثبت سفارشات خرید با استفاده از این کارت‌ها برای عزیزانمان حس شادی را ایجاد نماید.

هدیه‌ای مناسب است که بتواند از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و کارایی متفاوتی ایجاد کند. اهدای کارت هدیه آنلاین می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها با کارایی مختلف برای افراد باشد که با توجه به نیازمندی و سلیقه و زمان مناسب برای خود بهترین‌ها را سفارش داده و خرید کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار هدیه دادن انتخاب هدیه بهترین هدیه هدیه گیرنده هدیه خرید بسته بندی خرید هدیه هدیه دادن توجه کنید برای فرد هدیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رحم اجاره‌ای

همزمان با تشدید مشکلات اقتصادی دهه هفتادی‌ها پیشتاز رحم اجاره‌ای شدند.

به گزارش تجارت نیوز، اما مسئله مهم در این بین حضور افرادی است که به عنوان دلال در این بازار فعالیت می‌کنند و البته سود‌های کلانی هم به دست می‌آورند.

وقتی هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده بود که مسئله ناباروری همچون امروز قابل حل باشد بسیاری افراد که در آرزوی بچه داشتن بودند وقتی به دلیل مشکلات سلامتی این آرزویشان دست‌نیافتنی می‌شد به مسئله رحم اجاره‌ای فکر می‌کردند. از همان زمان هم زنانی که در این بازار فعالیت می‌کردند کسانی بودند که به دلیل فقر و مشکلات مالی تن به چنین کاری می‌دادند.

امروز هم در این زمینه چیزی تغییر نکرده جز قیمت‌هایی که سر به فلک کشیده‌اند.

اکنون مسئله به شکل دیگری هم رقم می‌خورد و هستند کسانی که دلشان نمی‌خواهد زیبایی و فرم بدن خود را به دلیل بارداری از دست بدهند و بدون اینکه مشکلی داشته باشند ترجیح می‌دهند این کار را به فرد دیگری سپرده و با استفاده از رحم اجاره‌ای باردار شوند و در نهایت هم تناسب و زیبایی خود را حفظ کنند.

شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا این اندازه قیمت رحم اجاره‌ای در کشور ما افزایش پیدا کند همین مساله باشد.

قیمت‌ها از ۴۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به شرایط فرد که شامل سن، سلامتی، زیبایی ظاهری و ... است گاهی به ۹۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

رقمی که برای خیلی از افراد با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی این روز‌ها به‌مراتب بیشتر از قبل وسوسه‌انگیز خواهد بود.

میرزایی، فوق تخصص زنان و زایمان، در این باره می‌گوید: اجاره رحم هم برای بسیاری از افرادی که داوطلب این کار می‌شوند مانند کسانی است که به دلیل مشکلات مالی و فقر اقتصادی حاضر به فروش اعضای بدن خود می‌شوند. در اکثر موارد زنان برای این کار داوطلب می‌شوند تا بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی خود و خانواده‌هایشان را حل و فصل کنند.

او می‌افزاید: این اتفاق حداقل برای افرادی که واقعا نمی‌توانند بچه‌دار شوند و آرزوی فرزنددار شدن دارند بسیار هم خوب است، اما مساله اینجاست که در این بین افرادی به‌عنوان واسطه حضور دارند که شرایط را سخت‌تر و پیچیده‌تر کرده و باعث می‌شوند تا برخی مشکلات در طول مدت بارداری خود را نشان دهند.

این فوق تخصص زنان و زایمان می‌گوید: قبل از هر چیز فردی که قرار است رحم خود را اجاره دهد باید از نظر سلامتی تائید شود. این کار اغلب از سوی پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام می‌شود و برگه تایید سلامت می‌دهند؛ از سوی دیگر فرد باید از نظر اعتیاد و مشکلات دیگری مانند بیماری‌های مقاربتی و ارثی مورد بررسی قرار بگیرد.

اما متاسفانه در برخی موارد اتفاق افتاده که واسطه‌ها این برگه‌ها را به صورت تقبلی در اختیار خانواده خواهان رحم اجاره‌ای می‌گذارند و در نهایت هم ممکن است بارداری به شکل ناموفق تمام شود و یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد و افراد بعد از اینکه پول را پرداخت می‌کنند تازه متوجه می‌شوند که فرد داوطلب مشکلات سلامتی دارد یا معتاد است و ...

میرزایی می‌گوید: به همین خاطر است که افراد متقاضی باید در این زمینه دقت عمل بیشتری به خرج دهند و قبل از اینکه به افراد غیر مسوول مانند واسطه‌ها برای انجام این امور مراجعه کنند از افراد ذی صلاح مشورت بگیرند و در نهایت هم در تمام مراحل تایید سلامت فرد مورد نظر حضور داشته باشند تا دچار مشکلات بعدی نشوند.

او در مورد زنانی که می‌توانند، اما به دلایلی نمی‌خواهند باردار شوند و از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند نیز می‌گوید: متاسفانه این مساله طی سال‌های گذشته رونق بسیاری پیدا کرده است. از وقتی که مساله ظاهر برای بسیاری از افراد به یک مساله حیاتی تبدیل شد و عمل‌های جراحی زیبایی رونق گرفت این اتفاق هم بیش از هر زمان دیگری رخ می‌دهد و خیلی از افرادی که خود توانایی بارداری دارند به دلایل واهی از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد