Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان بارسلونا در اندیشه ورود به ترکیب اصلی تیم جدیدش است. 

فرانسیسکو ترینکائو، مهاجم جدید و جوان بارسلونا، می گوید از نیمکت نشینی متنفر است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، ترینکائوی 20 ساله که از براگا به بارسلونا پیوسته است، برای اولین فصل خود در باشگاه اسپانیایی آماده می شود. مهاجم جوان بلوگرانا اما؛ در تازه ترین گفت و گویش اظهار داشته است که از نیمکت نشینی تنفر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: 

من صبر ندارم و از نیمکت نشینی متنفرم. بارسلونا بهترین باشگاه جهان است و بهترین بازیکنان دنیا را نیز در اختیار دارد. 

در این میان، چیزی که ممکن است رونالد کومان را وادار به استفاده از ترینکائوی جوان در ترکیب اصلی بارسلونا کند، تطبیق پذیری بالای اوست. مهاجم پرتغالی بارسلونا در این مورد گفت: 

من بازی در تمامی پست های هجومی را دوست دارم و هیچ ترجیحی برای انتخاب پست اصلیم ندارم. 

همچنین بخوانید:

فرانسیسکو ترینکائو: امیدوارم مسی در بارسلونا بماند؛ از حضور در بهترین تیم جهان خوشحالم 

 

رسمی؛ فرانسیسکو ترینکائو، مهاجم براگا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانسیسکو ترینکائو نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)