Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:19:22 GMT

شهادت محیط‌ بان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۲۶۲

شهادت محیط‌ بان

خبر کشـــــــــــته شدن یک محیط بان هرمزگانی به نام‌ محمد حسن نژاد در بندر لنگه توسط شکارچیان خبر تلخی بود که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. بخصوص بعد از اینکه اعلام شد این محیط‌بان توسط خواهرزاده شکارچی‌اش بر اثر اصابت گلوله‌ مستقیم به سینه، به شهادت رسیده و شکارچی پس از اینکه متوجه شده دایی اش را کشته، خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محیطبانان از چهره‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی هستند و دیروز خیلی‌ها به شجاعت و مشکلات آنها پرداختند: «‏محیط‌بان هرمزگانی توسط شکارچی‌ها شهید میشه، بعد معلوم‌ میشه ضاربش خواهرزاده‌ش بوده، خواهرزاده‌هه هم که می‌فهمه داستان رو خودش رو می‌کشه.»، «‏از محیط‌بان بدبخت‌تر خودشه یارو با اسلحه می‌کشدت در حالی که خودت اسلحه داری ولی اگه ازش استفاده کنی ممکنه به جرم قتل اعدام بشی»، «‏محیط‌بان را با گلوله می‌زنند، شهید می‌کنند، مرزبان را در کمین می‌گیرند، شهید می‌کنند. ما اینجا آسوده نشسته‌ایم. آن‌ها خون می‌دهند که ما آسوده ایم. گاه ازشان حرفی بزنیم دست کم. از این که هیچ تجهیزات دفاعی‌ای ندارند و محیط‌بان حتی اگر بتواند از خودش دفاع کند، بعد باید برود دادگاه.»، «‏فکر می‌کنید ‎محیط‌بان‌ها چقدر حقوق می‌گیرند که اینطور مثل برگ درخت پاییزی بر زمین می‌ریزند؟ این کار فقط عشقه، عشق خالص به طبیعت.»، «‏محیط‌بان نزنه شکارچیا می‌کشنش، بزنه اعدامش می‌کنن.»، «‏از ماجرای شهادت محیط‌بان حسن نژاد که شب گذشته در اثر درگیری با شکارچی‌های غیرمجاز (خواهرزاده‌اش کشتش)، یاد داستان پسرای نوح افتادم واقعاً کسی نخواد آدم شه پیامبرم بیاد توجیهش کنه بازم آدم نمی‌شه»، «‏داستان غم‌انگیز می‌خواهید؟! کشته شدن محیط‌بان بدست شکارچی»، «‏قاضی: چرا کشتیش؟ قاتل: چون نمیذاشت حیوانات منطقه رو اون طوری که دوست دارم شکار کنم و به یغما ببرم»، «‏هربار که یک محیط‌بان شهید میشه من بیشتر و بیشتر از انسان بودنم شرمزده میشم»، «‏یعنی یارو یه درصد احتمال نمی‌داده که اون طرف دایی خودشه؟ مگه تو یه منطقه‌ مشخص چندتا محیط‌بان وجود داره!؟»، «صبح که خبر قتل محیطبان رو دیدم نفرت از قاتلش تو وجودم به وجود آمد. الان که شنیدم خودکشی کرده، نفرت جاش روبه ترحم داده! اسم این حس رو نمی‌دونم چی میشه گذاشت؟»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم "جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید؛ یک مرزبان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229383 برچسب‌ها شهدای مرزبانی

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • شهادت مرزبان دوم در بانه / مرزبانانی که چند روز قبل مجروح شده بود، به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبان در این شهر به شهادت رسید/ عکس
  • کشف ردپای یک دایناسور ماموت در چین | یک شکارچی غول‌پیکر!
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر