Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@11:22:59 GMT

تحویل ۱۴هزار واحد مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۳۸۰

مراسم رسمی آغاز تحویل ۱۴هزار واحد مسکن مهر پردیس روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و پرونده مسکن مهر شهر جدید پردیس نیز تا پاییز امسال بسته خواهد شد.

بر این اساس، برنامه تحویل واحد به مالکان با تحویل یک واحد نمونه از هر کدام از فازهای ۵،۸،۹،۱۱ و ۹ جدید آغاز خواهد شد، بدین صورت که در هر فاز به یک خانواده کلید واحد مسکونی تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عملیات اجرایی ۸۲ هزار واحد پروژه مسکن مهر سال ۹۱ در شهر جدید پردیس آغاز شده است و تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در شهر جدید پردیس تاکنون ۴۵ هزار واحد است و شرکت عمران شهر جدید پردیس از مهر ماه ۹۷ موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده ‌است.

بر این اساس با احتساب حدود ۱۴ هزار واحد دیگری که روز یکشنبه افتتاح خواهد شد تعداد واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به ۳۴ هزار واحد می‌رسد.

 دولت برای تکمیل هر چه سریعتر واحدهای مسکن مهر پردیس وام هزار میلیارد تومانی را در سال جاری درنظر گرفت و این وام با کمک وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌های قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر، نهایی و تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است.

پیش‌بینی می‌شود سر جمع ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس هزینه شود و پرونده این پروژه‌ها تا آخر امسال با تکمیل تمامی روبناها و خدمات مورد نیاز بسته می‌شود.

این آمار منهای تحویل واحدهایی است که پرونده قضایی و مشکل حقوقی دارد.

 

ایرنا

برچسب ها: مسکن ، وزارت راه و شهرسازی ، واحد مسکونی ، مسکن مهر پردیس ، شهر جدید پردیس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Js1

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن وزارت راه و شهرسازی واحد مسکونی مسکن مهر پردیس شهر جدید پردیس شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد