Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:30:09 GMT

استاندار زنجان: کُندی کار از مدیران قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۷۴۵

استاندار زنجان: کُندی کار از مدیران قابل قبول نیست

فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) افزود: حضور نمایندگان شهرستان های خدابنده، ابهر، خرمدره و سلطانیه در این جلسه موثر خواهد بود چرا که از نزدیک بهتر در جریان امور قرار می گیرند و مشکلات موجود با همفکری این نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بهتر رفع و حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بودجه جاری استان اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته جلسه ای با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونین وی تشکیل شد و امسال بودجه جاری در همه استانها یکسان سازی شده و هیچ رتبه ای ندارد.

استاندار زنجان گفت: بودجه عمرانی و تملک دارای استان بسیار پایین است که برای حل این موضوع باید دفاعیه قوی و قابل ارایه از استان زنجان تنظیم شود.

حقیقی با بیان اینکه مولدسازی به میزانی که تعیین شده باید اجرا شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه این مساله قانون است، هیچ عذری از هیج دستگاهی برای عدم تحقق این مهم قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: هفته آینده که مدیران عامل بانک های کشور در استان زنجان حضور خواهند یافت و هر مدیر بانکی کشوری باید از ۲ پروژه در استان بازدید سپس در جلسه حاضر شود.

استاندار زنجان با قدردانی از ارائه گزارش برنامه عملیاتی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گفت: گزارش در زمان حاضر باید دارای داشبرد مدیریتی باشد و دید و افق به خواننده بدهد و وضعیت مدیریت بر شاخص ها در استان نسبت به کشور را مشخص کند.

حقیقی اظهارداشت: شاخص های مدیریتی را می توان استخراج و بر مبنای شاخص داشبرد مدیریتی طراحی کرد که باید قابل اجرا برای همه و گویا شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی برنامه جی آی اس را سریعتر انجام دهد و این برنامه ها بدون موازی کاری تکمیل شوند که همه دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به همکاری هستند.

استاندار زنجان به نقشه راه سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: برنامه عملی این نقشه باید بررسی، نتیجه خروجی آن بیان و جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس استان تشکیل و بسته عملی ارائه شود، اتاق بازرگانی نقشه راه سرمایه گذاری خارجی دارد که باید این نقشه ها همدیگر از تکمیل کنند.

حقیقی به بورس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ضریب نفوذ زنجانی ها در بورس ۲۵ درصد است باید آموزش های مورد نیاز در این زمینه به شهروندان داده شود و با آگاهی و بر اساس واقعیت ها در این بستر فعالیت کنند.

وی ادامه داد: باید افکار عمومی و همه مردم در جریان باشند و در خصوص خدماتی که در این زمینه برای مردم ارایه می شود با استفاده از ظرفیت رسانه ها اطلاع رسانی شود.

 استاندار زنجان تاکید کرد: یکی از اولویت های نقشه راه اداره کل اقتصاد و دارایی موضوع بورس باید باشد و اطلاع رسانی انجام شود.

حقیقی اظهار داشت: پروژه هایی که اعتبار آنها تامین شده است توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری شود چنانچه پروژه و اعتبار موجود بوده و کاری در این خصوص انجام نشده باشد، مدیر دستگاه باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: مدیر باید ریسک پذیر بوده و بر اساس چهارچوب های قانونی عمل کند.

استاندار زنجان با تاکید براینکه تعطلل در اجرای کارها در شرایط فعلی قابل قبول نیست، گفت: چنین مدیرانی معرفی شوند و تا اگر مشکلی دارند رفع شود.

وی همچنین متذکر شد: بر اساس گزارش های واصل شده، در برخی شهرها محیط زیست تخریب و چوب ها قاچاق می شود که این مهم ایجاد ناامنی را به دنبال دارد.

استاندار زنجان گفت: محیط زیست و منابع طبیعی در جلسه آینده امور زیربنایی گزارشی در این خصوص ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مصوبات پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی بررسی شد و اداره کل امور اقتصاد و دارایی در خصوص برنامه عملیاتی سالجاری گزارشی ارائه کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی تخریب محیط زیست زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری زنجان فتح الله حقیقی تخریب محیط زیست زنجان مجلس شورای اسلامی استانداری زنجان فتح الله حقیقی تخریب محیط زیست زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت