Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با وعده مدیران این تیم تا روز شنبه به مطالبات خود خواهد رسید تا در ادامه پای میز مذاکره برای تمدید حاضر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن بعد از پایان سوم فصل حضورش در پرسپولیس اکنون در انتظار مذاکره برای ادامه همکاری یا پایان کار در این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک عراقی سرخ‌ها که با توجه به کیفیت فنی، شرایط سنی مناسب و دوری از حواشی یک بازیکن استراتژیک و تاثیرگذار در این تیم محسوب می‌شود، با وعده مدیران پرسپولیس در انتظار مذاکره برای تمدید قرارداد قرار دارد. این در حالیست که مهدی رسول پناه، سرپرست این باشگاه به او وعده داده تا روز شنبه مبلغ مطالبات ۱۳۰ هزار دلاری‌اش را دریافت خواهد کرد.

این در حالیست که گفته می‌شود بشار رسن به مدیران پرسپولیس اعلام کرده با این وعده آنها تا روز شنبه در تهران حضور خواهد داشت و به احترام هواداران و باشگاه منتظر عملی شدن وعده آنها خواهد ماند.

با این حال موضوع نگران کننده این است که بشار رسن در گفتگویی که داشته این مساله را عنوان کرده تا روز شنبه تنها در انتظار “پرداخت مطالبات” خود خواهد ماند و این مساله به معنای انتظار او برای مذاکره “تمدید قرارداد” نخواهد بود و در صورتی که طی این مدت پیشنهادی رسمی برسد به معنای تعهد به این باشگاه نخواهد بود و شاید او ترغیب به ترک باشگاه شود.

بشار رسن که در این مدت همواره در مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس کنار آمده و علیرغم شرایط دریافتی‌اش که بارها مسیر را برای فسخ قرارداد یکطرفه و شکایت از این تیم و دریافت خسارت باز گذاشته، از این اقدام خودداری کرده است. موضوعی که بیش از رفتار فنی و تکنیکی او در این تیم مورد توجه قرار گرفته و باعث شده پرسپولیسی‌ها همچنان خواهان ادامه همکاری با او باشند.

با این حال در شرایطی که پرسپولیسی‌ها و رسول پناه برای پرداخت مطالبات او تا ۷۲ ساعت دیگر مهلت دارند، شاید برای تمدید قرارداد این بازیکن حتی یک دقیقه هم فرصت نداشته باشند و ارائه یک پیشنهاد رسمی و مناسب او را ترغیب به پایان همکاری با این تیم بعد از سه فصل درخشان کند.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس البته بتواند تا روز شنبه مبلغ مطالبات این هافبک عراقی را پرداخت کند اما نباید نگران موضوع جا زدن او در تمدید قرارداد بود و بشار رسن کاملا تمایل خود را برای تمدید نشان داده و نشاندن او پای میز مذاکره با توجه به جدایی ترابی دور از ذهن نخواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن بشار رسن پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1399 بشار رسن تمدید قرارداد تا روز شنبه برای تمدید بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد