Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@18:42:53 GMT

تغییر 2 فرماندار در مازندران/ دلایل جابجایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۰۵۳

تغییر 2 فرماندار در مازندران/ دلایل جابجایی اعلام شد

حسین حسن‌نژاد گفت: در حال بررسی تغییر دو فرماندار در مازندران هستیم که بزودی انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره شایعه تغییرات در فرمانداری‌های استان، اظهار کرد: در حال بررسی تغییر فرماندار در یک یا دو شهرستان هستیم که اگر قطعی شود بزودی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در پاسخ به این سوال که چرا در سال پایانی دولت این تغییرات در حال انجام است، گفت: اساسا تغییرات یک امر جاری است و این نیست که در یک سال آن را متوقف کنم.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: گاها می‌بینیم فردی انگیزه‌ای برای کار کردن ندارد و یا جایی فرد بازنشسته است و یا اینکه فردی در سیستم به جای اینکه هماهنگی ایجاد کند خودش نمی‌تواند هماهنگ شود بنابراین دلایل زیادی دارد و نمی‌شود گفت که یک سال کل جابجایی‌ها متوقف شود ولی قطعا میزان تغییرات خیلی کمتر خواهد بود.
 
حسن‌نژاد درباره اینکه تغییر فرمانداران در شهرستان‌های بزرگ خواهد بود یا کوچک، تصریح کرد: همه شهرستان‌ها برای ما مهم هستند چون اساسا هر شهر استان قابلیت و ظرفیتی دارد که برای ما مهم است به همین دلیل نمی‌توان گفت در کدام شهرستان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور