Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@06:40:16 GMT

سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۱۳۳

سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می‌کند

در سایه ناآرامی‌های اخیر ایالات متحده آمریکا و تقریبا دو ماه قبل از انتخاباتی که دونالد ترامپ و جو بایدن در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، سریال «قانون کومی» قبل از انتخابات پخش می‌شود تا حقایقی را برای نخستین بار افشا کند.

«هر جای دنیا که باشی فقط نیمی از ماجرا را می‌دانی...» ؛ این شروع هیجان‌انگیز تیزر سریال جدیدی است که واقعیاتی از رابطه دونالد ترامپ با جیز کومی ـ مدیر سابق FBI (اداره تحقیقات فدرال) ـ و اختلافات میان آن‌ها به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال به طور دقیق وقایع انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی و قبل از آن را بررسی کرده است. تیزر این سریال فضای مضطرب آن زمان و درگیری میان ترامپ و کومی را نشان می‌دهد.

در تیزر این سریال سرپرست سابق FBI اندرو مکابی به همکارانش می‌گوید:  ۱۵ روز به انتخابات ریاست جمهوری مانده است. ما باید ۳۴۹ ایمیل را بررسی کنیم تا معلوم شود آیا کسی از میان نامزدهای ریاست جمهوری متهم می شود یا خیر.

بخش‌هایی از این تیزر همچنین ترامپ را نشان می دهد که پس از پیروزی با کومی تماس گرفته و او را به کاخ سفید دعوت می‌کند تا از حسن نیت او و FBI مطمئن شود. اما پس از آن روابط متشنج میان کومی و ترامپ نمایان می‌شود.

این سریال بر اساس کتاب خاطرات جیمز کومی به نام «یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری» (A Higher Loyalty:Truth,Lies, and Leadership) ساخته شده است. در این کتاب جیمز کومی رییس سابق FBI چالش‌هایی که در طول زندگی و در مدت ریاستش در این سازمان تجربه کرده است و رابطه اش با ترامپ را شرح می‌دهد.

سریال «قانون کومی» از شبکه «شوتایم» در دو قسمت پخش خواهد شد. این سریال چهار ساعته ۲۷ و ۲۸ سپتامبر پخش می‌شود؛ یعنی زمانی‌که تنها ۶ هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده است.

در ابتدا قرار بر این بوده که پخش آن پس از انتخابات باشد اما بیلی ری کارگردان این سریال خواسته است تا کارش را قبل از انتخابات نمایش دهند.

جیمز دانیل که جایزه امی را برای بازی در این سریال و در نقش کومی کسب کرده است، مایکل کلی، بن کینگزلی و برندن گلیسون که نقش دونالد ترامپ را بر عهده دارد، از بازیگران سریال «قانون کومی» هستند.

نویسندگی و کارگردانی این سریال را بیلی ری کارگردان آمریکایی بر عهده داشته است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1428361

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال خارجی هالیوود دونالد ترامپ قبل از انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف

یک روز پس از واژگون شدن خودرو ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل در شهر رمله، این‌بار هایم بیتون، وزیر آموزش این کشور دچار حادثه رانندگی شد. بیتون در این حادثه که در خیابان‌های اورشلیم رخ داد به همراه پدرش بود. به گزارش الحدث، بیتون آسیب جدی ندیده است، اما پدرش با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف