Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:26:02 GMT

فعالیت ۱۰۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۲۲۴

فعالیت ۱۰۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: ۱۰۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شده و تاکنون فعالیت‌های خوبی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا را در سطح مناطق شهری و روستایی انجام داده‌اند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۰۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شده و تاکنون فعالیت‌های خوبی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا انجام داده‌اند، اظهار کرد: ۳۲۵۱ اماکن عمومی در شهرستان زنجان وجود دارد که در ۱۰ روز انتهایی مردادماه ۴۹۵ بازید انجام شده و در ۱۰ روز اخیر ۶۸۵ بازدید صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاهش و ریشه‌کنی بیماری کووید - ۱۹ مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و رفتار مردم سرنوشت کرونا را مشخص می‌کند، افزود: رفتار زنجانی‌ها در مقابله با بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و باید اقبال زنجانی‌ها نسبت به زدن ماسک بیشتر تقویت شود.

این مسئول با بیان اینکه نظارت و بازرسی از اماکن عمومی و دستگاه‌های خدمات‌رسانی در دستور کار جدی فرمانداری است، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف نانوایی‌های زنجان بهتر شده است ولی دفاتر مربوط به پلیس در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

فرماندار زنجان، با اشاره به اینکه فرمانداری زنجان در سه حوزه مقابله، پیشگیری و نظارت فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: گفتنی است باید هسته‌های همیار سلامت در مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها نیز تشکیل شود، زیرا در کاهش بیماری کرونا مؤثر بوده و نیاز است تعداد هسته‌های همیار سلامت بیشتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سلامت زنجان همیار سلامت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران