Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال تلویزیونی "شرم" این روزها در شهرک غرب فیلمبرداری می‌شود و خودش را برای رسیدن به آنتن شبکه سه سیما در اواخر مهرماه آماده می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "شرم" مدتی است جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرک غرب تهران ادامه دارد. این ملودرام تلویزیونی قرار است به تعبیر امیر پوروزیری تهیه‌کننده سریال "شرم" خودش را برای اواخر مهرماه (از بیست و هفتم به بعد) آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی جلوی دوربین رفته و تاکنون بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سیدمهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال "شرم" رفته‌اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد؛ البته در کنارِ سیاوش طهمورث که کاراکتر سیروس گرجستانی را ادامه می‌دهد، آشا محرابی هم به تازگی به پروژه اضافه شده است. 

در پشت صحنه این سریال تلویزیونی حاضر شدیم و تلاش دست‌اندکاران کار چه بازیگر و کارگردان و چه عوامل دیگر که همه در تلاشند تا "شرم" هرچه زودتر برای آنتن شبکه سه سیما آماده شود. گپ و گفت با بازیگران و کارگردان و تهیه‌کننده این سریال داشته‌ایم که در چند روز آینده مشروح آن منتشر خواهد شد. 

علی فروغی به همراه دیگر مدیران شبکه سه برای پیگیری روند تصویربرداری سریال، خودش را به صحنه "شرم" در شهرک غرب رساند و با تهیه‌کننده و کارگردان و برخی از عوامل دیگر درباره آخرین وضعیت سریال صحبت کرد. بالأخره یکی از مهمترین کنداکتورهای تلویزیونی خصوصاً در این شبکه زمان سریال و آن هم در ایام پاییز است.

گزارش مشروح پشت صحنه سریال "شرم" به همراه گپ و گفت با هنرمندانش را در روزهای آتی در خبرگزاری تسنیم بخوانید.

جدیدترین بازیگر سریال جاسوسی‌امنیتی تلویزیون مشخص شدمدرسه تلویزیونی از هفته آینده راه می‌افتدالکوثر هنوز قطع است!/ چرا مشکلات شبکه‌های برون‌مرزی را جدی نمی‌گیریم؟

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کارگردانان سینما و تلویزیون ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... "اکسیر" نه سیاه‌نمایی دارد و نه گل و بلبل است/ عزاداری حسینیه اعظم زنجان در سریالی تلویزیونی فلورا سام منتظر تولید سریال "پیش‌پرداخت"/ دوست دارم به بازیگری برگردم "زمین گرم" از امشب پخش می‌شود/ آخرین خبرها از سریال مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "اکسیر" نه سیاه‌نمایی دارد و نه گل و بلبل است/ عزاداری حسینیه اعظم زنجان در سریالی تلویزیونی فلورا سام منتظر تولید سریال "پیش‌پرداخت"/ دوست دارم به بازیگری برگردم "زمین گرم" از امشب پخش می‌شود/ آخرین خبرها از سریال مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری واژه های کاربردی مرتبط کارگردانان سینما و تلویزیون ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) ۲ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۳ احمدرضا درویش: نامسلمان‌ها هم از هتک حرمت به پیامبر ناراحت‌اند ۴ اهانت به پیامبر اسلام(ص) وقاحت آخرالزمانی و غیرمتمدنانه است/ نباید سکوت کرد ۵ دارد سر مردم کلاه می‌رود/ صدای مردم بی‌صدا در داستان‌ها هستم ۶ درباره «دختری که صورتش را جا گذاشت» ۷ رجعت امام حسین با اصحاب در عصر ظهور و سپهسالاریِ حضرت عباس ۸ الکوثر هنوز قطع است!/ چرا مشکلات شبکه‌های برون‌مرزی را جدی نمی‌گیریم؟ مهمترین اخبار فرهنگی احمدرضا درویش: نامسلمان‌ها هم از هتک حرمت به پیامبر ناراحت‌اند الکوثر هنوز قطع است!/ چرا مشکلات شبکه‌های برون‌مرزی را جدی نمی‌گیریم؟ تقدیر رهبر انقلاب از اشعار عاشورایی «رندان تشنه لب» سینمای دینی| دولت باید هنرمندان را متوجه نیاز‌های اصلی جامعه بکند/ نقش فارابی در سینمای دینی دهه ۸۰ چه بود؟ مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌ / تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت / این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ ماهه پروژه ۲ هزار واحدی ‌مسکن ‌محرومان فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ لبنان| تاکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور امیر حاتمی خبر داد: تولید بیش از ۳۸ هزار قطعه نظامی توسط وزارت دفاع درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی شبکه سه رسانه ملی تلویزیون سینما و تلویزیون ایران شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید