Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:19:48 GMT

حمایت بحرین از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۶۹۶

حمایت بحرین از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

بحرین و چند کشور عربی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حمایت کرده و فلسطین را مجبور کنند تا طرح صلح تحمیلی آمریکا را بپذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع دیپلماتیک خبر دادند که برخی از کشورهای عربی حاضر در اتحادیه عرب، به فلسطین اجازه نمی‌دهند اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بررسی یا محکوم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع به شبکه خبری المیادین گفتند که در اتحادیه عرب تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا مسئله فلسطین از بین برود و فلسطینی‌ها نیز طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» را بپذیرند.

به گفته این منابع، برخی از کشورهای عربی با نفوذ خود و حمایت کشورهای ابرقدرت، فلسطین را تهدید می‌کنند و «این مسئله در اتحادیه عرب، همانند یک جنگ خونین است که به صورت پنهانی در جریان است».

این منابع با اشاره به تلاش فلسطین علیه این کشورها، تصریح کردند: «به خاطر اعتراض بحرین، درخواست فلسطین برای برگزاری نشست فوق‌العاده در این اتحادیه به منظور رد عادی‌سازی روابط امارات، پذیرفته نشد».

 به گفته این منابع، فلسطین درخواست کرده بود که در حاشیه دوره عادی نشست این اتحادیه در ماه قبل، «بند رد عادی‌سازی» گنجانده شود، ولی بحرین با این مسئله مخالفت کرد.

این منابع همچنین گفتند که «بحرین، فلسطین را تهدید کرده که بندی [در نشستهای این اتحادیه] قرار خواهد داد که در تأیید عادی‌سازی و تشویق معامله قرن باشد». 

به گزارش المیادین، برخی از کشورهای عربی در تلاش هستند که فلسطین را مجبور کنند تا معامله قرن را بپذیرد و هدف آنان این است تا صهیونیستها بتوانند در پایتختهای عربی جولان بدهند و این کشورها، نامی از فلسطین نیاورند.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیست به نقل از یک منبع اسرائیلی گزارش دادند که بحرین نیز به زودی روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می‌شود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین