Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:26:01 GMT

ادای احترام مسئولان نهاد رهبری به شهدای استان کردستان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۹۴۶

ادای احترام مسئولان نهاد رهبری به شهدای استان کردستان+ تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مسئولان کشوری به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی استان کردستان ادای احترام و تجدید میثاق کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسئولان کشوری صبح امروز که باهدف شرکت در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان به این شهر سفر کرده، با حضور در مزار شهدا بهشت محمدی سنندج، با آرمان‌های شهیدان والامقام این خطه از سرزمین اسلامی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده سابق ولی فقیه در استان و نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی دیگر از مسئولان استانی با حضور بر سر مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به روح بلند این شهدا ادای احترام کردند.

امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردنداختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد

مسئولان کشوری ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا به جان‌فشانی و ایثار شهدای خطه استان کردستان نیز اشاره کردند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینید:

انتهای پیام/488/ش

R7848/P/S6,66/CT8 بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| پیام مقام معظم رهبری به مردم کردستان / استقبال مسئولان از نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان مراسم استقبال از نماینده جدید ولی‌فقیه در کردستان از دریچه دوربین تسنیم + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| پیام مقام معظم رهبری به مردم کردستان / استقبال مسئولان از نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان مراسم استقبال از نماینده جدید ولی‌فقیه در کردستان از دریچه دوربین تسنیم + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۳ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۴ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۵ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۶ سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس ۷ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۸ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی ‌مفاسد اقتصادی / سرپرست سابق و معاون سابق شهرسازی شهرداری ساری دستگیر شدند "ساده‌انگاری" کرونا به قیمت جان شهروندان؛ استان گلستان همچنان در وضعیت هشدار است مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان عراق| ائتلاف فتح: هیچگونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ لبنان| تاکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان نماینده جدید ولی فقیه ولی فقیه در کردستان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم‌ می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرودها وجود داشت. ‌

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم‌ می شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه های مختلف به جریان دانش توجه شود.

کد خبر 6092950 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد