Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان پدافند هوایی اراک، افزود: پیش از انقلاب اسلامی نیرویی به عنوان پدافند هوایی وجود نداشت و این نیروی کارآمد در جریان جنگ تحمیلی با همت‌های بلند کارکنان نیروی هوایی ارتش ایجاد شد و امروز منشاء برکات بسیاری در راستای صیانت از منافع ملی است.
وی ادامه داد: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس ضرورت‌ها، نیازها و اولویت‌های ایران اسلامی و با دانش بومی راه‌اندازی شده و به برکت این نیروی مقدس، آسمان کشور امن‌ترین آسمان منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون با انگیزه‌های الهی و معنوی و عشق به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با امام زمام(عج) بیعت کردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های این انقلاب شکوهمند دفاع می‌کنند.
وی اضافه کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در داخل و در مرزهای کشور مرهون از خود گذشتگی و ایثار جان برکفان نیروهای مسلح به خصوص پدافند هوایی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون از حمایت رهبر معظم انقلاب و ملت غیور و همیشه در صحنه برخوردار هستند و این مهم وظیفه نیروهای مسلح را در خدمت‌گزاری حساس‌تر می‌کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به واسطه فعالیت در جهت صیانت از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی هم از عزت دنیوی و سعادت اخروی برخوردار هستند و جایگاه این قشر در مرتبه‌ای قرار دارد که تمام‌دنیا در شهادت یک نفر از آنها مانند شهید سلیمانی به سوگ می‌نشیند.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارند با جذب افراد متخصص و متعهد، هوشیاری ۱۰۰ درصد، اعتماد به نفس و بهره‌گیری از دانش روز مقتدرتر از گذشته در راستای اعتلای نظام اسلامی گام بردارند.
دهم شهریورماه با عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها استان مرکزی مدافعان‌ آسمان ولایت ستاد کل نیروهای مسلح نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی مدافعان آسمان ولایت ستاد کل نیروهای مسلح نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی مدافعان آسمان ولایت ستاد کل نیروهای مسلح نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند