Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:06:57 GMT

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان درمیان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۱۵۴۳

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان درمیان آغاز شد

مدیرعامل بنیاد علوی در این همایش گفت: اتفاقاتی که در بحث کمک‌های مومنانه و مواسات در کشور اتفاق می‌افتد برگرفته از نعمت ولایت است.

محسن منصوری ادامه داد: در دستگاه های ذیل بیت رهبری اتفاقات خوبی می‌افتد و اقداماتی که انجام می‌شود اموال ولی فقیه است که بهترین خدمت در اینجا به محرومان می‌شود.

وی ادامه داد: در سطح خراسان جنوبی و شهرستان درمیان تا امروز بیش از ۱۶ میلیارد تومان به خاطر کرونا بسته نقدی و معیشتی کمک کردیم که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان درمیان تعلق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران درمیان هم در این آیین گفت: در ایام محرم امسال مردم و هیات‌های مذهبی هوشمندانه عمل کردند که ضوابط بهداشتی مد نظر قرار گرفت و جلوه‌ای از شعور حسینی را شاهد بودیم.

محمد فاطمی نسب افزود: در مرحله دوم رزمایش مواسات همه سازمان‌ها و خیران پای کار بودند و در این مرحله ۹ هزار و ۴۲۴ بسته غذایی و معیشتی تهیه شده که توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: ۲ هزار بسته بهداشتی و لوازم التحریر، جهیزیه و غذای گرم و ۲ هزار و۳۱۰ کیلوگرم گوشت از مهمترین اقلام این مرحله است که ارزش ریالی آن بیش از سه میلیارد تومان است.

مدیرعامل بنیاد علوی امروز (پنجشنبه) با هدف بررسی روند پیشرفت برنامه‌های سند توسعه درمیان در چارچوب تفاهم‌نامه امضا شده بین بنیاد مستضعفان و استانداری خراسان جنوبی، به این شهرستان مرزی سفر کرد.  

پروژه تکمیل سوله ورزشی نوغاب با برآورد ۷۰ میلیارد ریال از دیگر بازدیدهای وی به همراه معاون استاندار بود که تکمیل عملیات مانده ابنیه سوله، تکمیل نازک کاری، اجرای تاسیسات مکانیکی و اجرای تاسیسات برقی سوله از مهمترین نیازهای این سالن ورزشی است و با مشارکت ورزش و جوانان و بنیاد علوی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شد تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

همچنین کتابخانه روستای نوغاب با حضور مدیرعامل بنیاد علوی کلنگزنی شد که اعتبارات این طرح از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین و با کارفرمایی بنیاد علوی به متراژ ۱۲۰ متر مربع بهره‌برداری می‌شود.

بازدید از پروژه اجرای مبلمان شهری شهر اسدیه (مرکز شهرستان) از دیگر برنامه‌های این سفر بود و مبلغ برآورد این پروژه ۴۰ میلیارد ریال است که با مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان و کارفرمایی بنیاد علوی در فاز اول آجرهای زیرسازی و آسفالت به متراز سه هزار و ۲۵۰ متر و در فاز دوم اجرای بوستان وحدت شهدای گمنام انجام خواهد شد.

پروژه نصب ۱۱ هزار و ۳۴۸ متر مربع چمن مصنوعی شهرستان درمیان با مشارکت ۳۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان هم مورد بازدید قرار گرفت که بنیاد علوی کارفرمای این پروژه است.

امروز با حضور مدیرعامل بنیاد علوی در خراسان جنوبی، روند پیشرفت برنامه‌های سند توسعه شهرستان مرزی درمیان بررسی می‌شود.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

برچسب‌ها درمیان خراسان جنوبی بنیاد علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درمیان خراسان جنوبی بنیاد علوی درمیان خراسان جنوبی بنیاد علوی مدیرعامل بنیاد علوی بنیاد مستضعفان شهرستان درمیان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد