Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه کارگاه‌های کوچک تولید پوشاک در تمام کشور ایجاد شود، گفت: بازار پوشاک ایران در دست چین و ترکیه قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در جمع فعالان صنعت نساجی و پوشاک استان یزد اظهار داشت: امروز یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های جامعه ما بحث اشتغال و اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی که ما می‌توانیم به صورت زودبازده و با هزینه اولیه بسیار پایین اشتغال قابل توجهی ایجاد کنیم و زمینه رفع مشکلات اقتصادی زیادی را به وجود آوریم، بحث صنعت نساجی و پوشاک است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه صنعت نساجی گستردگی بسیار بالایی دارد، افزود: یزد از دیرباز تاکنون قطب صنعت نساجی کشور و منطقه بوده و انواع فعالیت‌های مرتبط با این صنعت در استان یزد انجام می‌شد ولی مرحله آخر آن که پوشاک بود با ضعف روبه‌رو‌ست.

ناصری‌یزدی با انتقاد از اینکه امروز بازار پوشاک کشور به دست چین و ترکیه افتاده است، عنوان کرد: یکی از مسائلی که باید در کشور ما برطرف شود تا بتوانیم اشتغال و اقتصاد را سامان دهیم بحث همین صنعت پوشاک است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: قطعا اگر این صنعت را ایجاد کنیم، چند میلیون نفر اشتغال در کشور به وجود می‌آید و به این وسیله مشکلاتی که امروز در ارتباط با بیکاری جوانان مشاهده می‌کنیم برطرف می‌شود.

ایجاد اشتغال پایدار با پوشاک داخلی و پرورش آبزیان در دستور کار بنیاد برکتاستان قزوین به قطب تولید لوازم خانگی، قطعات خودرو و پوشاک تبدیل می‌شودآموزش موفق نیازمند تعامل نهادهای ذی‌ربط با انجمن پوشاک مدارس ایران است

وی افزود: این طرح را دولت اگر در کل کشور اهتمام دهد و کارگاه‌های کوچک پوشاک را در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم، می‌توان تمام بازار پوشاک کشور را به دست گرفت و به واسطه آن زمینه تقویت هرچه بیشتر سایر صنایع نساجی یزد و کشور را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: نکته بسیار مهم در این رابطه این است که با یک آموزش اولیه می‌توان افراد را در این صنعت فعال کرد و پس از آن تداوم آموزش‌ها را برای تقویت کار دنبال کرد.

ناصری‌یزدی با بیان اینکه علاوه بر بازار کشور، این کار می‌تواند زمینه به دست گرفتن بازار دیگر کشورها را هم فراهم کرد افزود: خیلی از صنعتگران ما خودشان و دیگر نخبگان را دست کم می‌گیرند و به قابلیت‌هایی که ما در داخل کشور داریم اعتماد و توجه نمی‌کنند.

انتهای پیام/781/ش

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... ۵۰ میلیارد تومان وام اشتغال امسال به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد صنعت فرآوری برای ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفت پرداخت ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در بوشهر / ۴۳۰۰ فرصت شغلی فراهم شد + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵۰ میلیارد تومان وام اشتغال امسال به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد صنعت فرآوری برای ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار قرار گرفت پرداخت ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در بوشهر / ۴۳۰۰ فرصت شغلی فراهم شد + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۵ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۶ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان ۷ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۸ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود وضعیت زرد کرونایی در ۹ شهرستان گلستان / روند کاهشی تعداد مبتلایان ادامه دارد مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان یزد میلیارد تومان صنعت نساجی ترین اخبار آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران