Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا پارسا اصیل پنجشنبه اظهار داشت:پهلوگیری این شناور با تلاش گمرک و اخذ مجوزهای لازم صورت گرفت.
وی بدون اشاره به میزان و نوع کالای وارداتی به بندر اروندکنار افزود: گمرک اروندکنار زیر مجموعه گمرک آبادان است و با مشکلات و کمبودهایی مانند نداشتن محوطه گمرکی مواجه است.

وی افزود: به دلیل اجرای طرح‌های عمرانی دیوارها و حفاظ‌ محوطه گمرک اروندکنار تخریب شده است و نظارت بر ذخیره سازی، تخلیه و خروج کالا از گمرک اروندکنار با زحمت فراوان انجام می شود که این مشکلات از سوی اداره بندر در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصیل بیان کرد: انتظار می‌رود با همراهی بیشتر مسوولان، فعالیت‌های اقتصادی در اروندکنار افزایش یافته و وضعیت معیشت اهالی بهبود یابد.

به گزارش ایرنا ناظر گمرکات خوزستان اواسط تیرماه امسال از ارتقای بندر اروندکنار به بندر تجاری خبر داد.

غلامرضا بلوطی‌میرزا در نشست بررسی مشکلات بندراروندکنار اظهار داشت:با ارتقا بندر اروندکنار به بندرتجاری زمینه واردات کالاهای مجاز از این بندر فراهم شد.

وی افزود:موقعیت خاص و استراتژیک بندر اروندکنار نسبت به سایر گمرکات استان باعث شده تا زمینه بهتری برای تجارت و ترانزیت کالا از این بندر فراهم شود.

با توجه به موقعیت استراتژیک بندراروندکنار اتصال این بندر به راه‌آهن کشور از طریق راه‌آهن بندر امام - خرمشهر وجود دارد.

اروند کنار در فاصله ۵۰ کیلومتری آبادان قرار گرفته و دارای ذخایر نفتی است.

رونق در بندر تجاری ، گمرک و فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان مطالبه جدی مردم شهر بندری اروندکنار است.

برچسب‌ها واردات اروندکنار گمرک جمهوری اسلامی ایران آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واردات اروندکنار گمرک جمهوری اسلامی ایران آبادان واردات اروندکنار گمرک جمهوری اسلامی ایران آبادان بندر اروندکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اعلام این خبر گفت:این محور در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود:با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد:هم اکنون تردد در محور بندر امام خمینی به آبادان برقرار و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد:همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود برقرار و نیرو‌های عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه شده هستند.

دیگر خبرها

  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند