Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ 3 طرح ملی در حوزه وزارت نیرو در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اردبیل در ادامه افتتاح‌های طرح‌های ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید و در بیست و دومین هفته، با ارزش 3 هزار و 245 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای 220 نفر، با دستور رئیس جمهور به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد شماره 2 بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در شهرستان اسلام‌آباد غرب استان کرمانشاه، سد مخزنی کلقانچای در شهرستان بستان آباد استان آذربایجان شرقی و 2 نیروگاه خورشیدی و پست 230 کیلوولت آرتا در اردبیل 3 طرح ملی حوزه وزارت نیرو بود که امروز با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به بهره‌برداری رسید.

نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در تأمین نیاز برق شبکه پایین‌دست از جمله مناطق اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب و سرپل ذهاب نقش ایفا می‌کند.

سد مخزنی کلقانچای که با دستور رئیس جمهور در بستان‌آباد افتتاح شد، یک سد خاکی با هسته رُسی و با مخزن 22 میلیون متر مربع دارای حوزه آبریز 202 کیلومتر مربعی است که با هدف تأمین آب شرب و بخش های صنعت و کشاورزی منطقه احداث گردیده است.

2 نیروگاه خورشیدی و پست 230 کیلوولت آرتا اردبیل نیز با هدف تقویت شبکه برق توزیع و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و تولید انرژی‌های پاک و تقویت شبکه انتقال مرکز استان ساخته شده است.

برق‌رسانی به 10 هزار خانوار مناطق عشایری از طریق این نیروگاه‌های متحرک خورشیدی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط رونمایی از دستاوردهای ملی وزارت دفاع با دستور رییس جمهور آغاز بهره‌برداری از 3 پروژه بزرگ و ملی وزارت نفت با دستور رییس جمهور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه ملی وزارت نفت با دستور رییس جمهور افتتاح طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی در اصفهان و خراسان رضوی با دستور رییس جمهور رونمایی و بهره‌برداری از پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال کشور با دستور رییس جمهور با دستور رییس جمهور؛ بهره برداری همزمان از ۳۶۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان غربی آغاز شد با دستور رییس جمهوری بهره برداری از 40 طرح در هرمزگان آغاز ش

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا آذربایجان شرقی حسن روحانی وزارت نیرو سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستور رییس جمهور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد