Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:38:26 GMT

یووه به سوارز برای جدایی از بارسلونا کمک می کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۷۱۵

یووه به سوارز برای جدایی از بارسلونا کمک می کند

بحث انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس هر روز جدی تر از قبل دنبال می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، به گفته منابع مختلف از جمله اسکای اسپورتس، گاتزتا دلو اسپورت، اسپورت ایتالیا و چند منبع دیگر لوئیس سوارز گزینه اول آندره آ پیرلو برای تقویت خط حمله یوونتوس محسوب می شود و سرمربی جدید بیانکونری قصد دارد که هر طور که شده مهاجم اروگوئه ای را در تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوئیس سوارز در حال حاضر برای فسخ قرارداد دوطرفه با باشگاه بارسلونا مذاکره می کند. با این حال طی روزهای گذشته گفته شد که مهاجم اروگوئه ای حاضر نیست دستمزد یک ساله آینده اش را ببخشد و تنها در صورت دریافت کامل آن راضی به جدایی خواهد شد.

 

 

 

 

حالا اما خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی جانلوکا دی مارتزیو در جدیدترین اظهار نظر پیرامون این موضوع اعلام کرده که باشگاه یوونتوس قصد دارد با یک اقدام معامله جذب لوئیس سوارز از بارسلونا را تسهیل ببخشد. بر اساس ادعای این خبرنگار باشگاه تورینی می خواهد برخی پاداش های مربوط به عملکرد سوارز را در قرارداد این بازیکن بگنجاند؛ این بدان معناست که در صورت درخشش سوارز در یووه، این باشگاه مبلغی را به بارسا پرداخت خواهد کرد؛ اتفاقی که می تواند معامله جذب مهاجم اروگوئه ای را تسهیل ببخشد.

یوونتوس بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا لوئیس سوارز لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA