Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) از اجرای برنامه‌های متعدد در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با توجه به شیوع کرونا خبر داد.

سردار حسن شاهوارپور امروز (۱۳ شهریورماه) در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس است. با توجه به شیوع کرونا، طبق تدبیری که ستاد نیروهای مسلح داشت و با توجه به اینکه امسال رژه نیروهای مسلح قرار بود به میزبانی ارتش انجام شود، بنا است که برنامه‌های جایگزینی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است، افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم امروز، کمک های مومنانه است که در دفاع مقدس انجام شد و پس از آن نیز باید انجام شود. نیروهای مسلح؛ سپاه، ارتش و بسیج در این هفته باید کمک‌های مومنانه را داشته باشند. علاوه بر این برنامه رونمایی از کتاب داریم. همچنین باید در شهر تزئیناتی انجام شود و فرماندهان و پیشکسوتان نیز در صدا و سیما مصاحبه خواهند داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در پایان گفت: همچنین پایگاه‌ها و حوزه‌ها هر کدام به تناسب توانمندی، برنامه‌های خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ جهانشاه امامی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز بااشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه