Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:25:03 GMT

آغاز ساخت آموزشگاه های خیری در بافق

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۷۰۲

آغاز ساخت آموزشگاه های خیری در بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا قاسم زاده رییس آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه چهار آموزشگاه خیری در شهرستان بافق پذیرای دانش آموزان هستند، گفت: دو آموزشگاه با پیشرفت ۵۰ درصدی داریم که تا پایان سال تحصیلی جدید تکمیل می‌شود.

او با بیان اینکه از سوی خیران شش آموزشگاه خیری دیگر اعلام آمادگی شده است، افزود: این پروژه‌ها با مشارکت ۳۵ درصدی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه مشکل این اموزشگاه‌ها کمبود زمین با کاربری اموزشی است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات رفع می‌شود.

قاسم زاده بیان داشت: از این تعداد آموزشگاه‌ها پنج آموزشگاه شش کلاسه  یکی ۱۲ کلاسه است که تعدادی از این مدارس جایگزین مدارس فرسوده می‌شود.

او گفت: وزرات آموزش و پرورش حدود ۲۷۰هزار نفر نیر و آموزش و پرورش استان ۸۰ هزار ساعت نیروکم دارد.

رئیس اموزش و پرورش بافق افزود: تعدادی از معلمان از طریق آزمون‌های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان به کار گرفته می‌شوند و تعدادی دیگر از معلمان از طریق ۳۰ ساعته شدن و فعالیت مجدد بازنشستگان مشغول می‌شوند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس مدرسه سازی آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، محمد صادق عبداللهی در شبکه ایکس نوشت: «سهم آموزش‌ و پرورش در لایحه بودج ۱۴۰۳ از منابع عمومی دولت ۹.۸۳ است. سال قبل ۱۰.۵۷ بود! اعتبارات دیده شده حداقلی است. با این وضع سال اول برنامه هفتم که محقق نمی‌شود، هیچ، روزمره آموزش و پرورش هم با چالش خواهد بود.»

کد خبر 847292 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش بودجه کل کشور

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها